

Jody Duyck is retailcoach en startte in 2009 met een eigen adviesbedrijf Peppers&Co. Na een carrière in diverse reclame en PR-bureaus vond hij helemaal zijn ding binnen het domein van de shoppermarketing.
Meer over de auteursPop it up
Over het hoe en waarom van pop-up stores
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2014 1e druk 9789401422611Samenvatting
Pop-up. Een recept voor gegarandeerd succes
Breng je merk dichter bij de klant. Een frisse kijk op de mogelijkheden.
Het fenomeen van tijdelijke winkels is al enkele jaren bekend. Consumenten zijn constant op zoek naar verrassing. Ze willen iets nieuws beleven en ze houden ervan om nieuwe zaken als eerste te ontdekken. Iets met een verhaal, iets om door te vertellen. In tijden van multichannel, e-commerce en leeglopende winkelstraten, zijn ook retailers op zoek naar nieuwe formules om de consument voor zich te winnen. Steden, handelscomités en de immowereld proberen via pop-up shops met wisselend succes de steeds maar toenemende leegstand aan te pakken.
Maar hoe pak je dit aan? Hoelang blijf je open? Wat met vergunningen?
'Pop it up' is het boek voor iedereen die op een professionele manier een pop-up concept wil uitbouwen.
Specificaties
Lezersrecensies
Over Els Demey
Inhoudsopgave
Deel A: De omgeving
-De shopper
-De retailer
-De merken
-De stad
-De vastgoedwereld
Deel B: De pop-up
-Definitie
-Ontstaan
-Waaier aan mogelijkheden
-Voordelen voor verschillende partijen
Deel C: Hoe concreet starten?
-Strategie en concept
-Op zoek naar een goede locatie
-De inrichting
-De administratieve verplichtingen
-Klanten lokken en bekendmaking via communicatie
-Wat met personeel?
-Hoe lang moet je open zijn?
-Technische eisen van je pop-up
-Gesloten. Wat nu?
-Te verwachten problemen
-Tips en tricks
-Checklist
SLOT : DE TOEKOMST
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit e-book kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan