Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Disruptive selling

Een nieuwe kijk op CRM, sales, marketing en customer service

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2016 1e druk 9789401430821
Direct te downloaden

Samenvatting

Genomineerd voor de Pim Marketing Literatuurprijs 2016

De tijd van de klassieke salesforce is voorbij. Klanten leven mobiel en online en willen op maat benaderd worden. Steeds meer bedrijven matchen op een disruptieve manier vraag en aanbod. Traditionele verkoop, met salesteams en salesmanagers, wordt de uitzondering.

Daarom moeten de taken van sales, marketing en customer service hertekend worden. Marketing automation en moderne CRM-tools zijn daarbij noodzakelijk om te kunnen overleven. Disruptive Selling helpt bedrijven bij de transformatie naar het nieuwe tijdperk van sales en customer centricity.

Dit is een boek voor directieteams, managers en ondernemers. U heeft een wit blad nodig: een nieuwe start om mee te zijn met de salesrealiteit van vandaag. U bent het de klant en uzelf verschuldigd. There is no excuse for being boring.

Specificaties

ISBN13:9789401430821
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:256
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:23-5-2016
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (3)

recensie
Disruptive selling – Patrick Maes
Daniëlle de Jonge | 18 november 2016
Toen ik mijn carrière als trainer en spreker over onderscheidend verkopen begon – we spreken: begin deze eeuw – lag de focus sterk op het verkondigen van USP’s, een strak verkoopverhaal en glanzende marketingbrochures.
Lees verder
recensie
Disruptive selling - Een nieuwe kijk op sales, marketing en customer service
Eric van Arendonk | 6 september 2016
De term disruption is verbonden met businesscases zoals Uber of AirBNB. Patrick Maes geeft aan dat dit boek een nieuwe kijk geeft op sales, marketing en customer service. Niets over businesscases maar Maes zoomt in op de rol van drie aanverwante disciplines.
Lees verder
recensie
Disruptive selling
Robert Buisman | 11 augustus 2016
De eerste pagina van Disruptive selling van Patrick Maes maakt nieuwsgierig. Het is een mooi vormgegeven blanco bladzijde. De tweede pagina legt de eerste uit met de tekst: ‘Ik wil u niet verontrusten. Maar u neemt beter een wit blad.’
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
5 stemmen
5
0
0
0
0

Over Patrick Maes

Patrick Maes is stichtend vennoot van CPI, gespecialiseerd in het hertekenen en optimaliseren van commerciële benaderingen. Patrick Maes geeft inspiratieworkshops over de toepassing van Sales 4.0 voor managementteams. Hij is gastdocent aan verschillende managementopleidingen en een regelmatig spreker op seminars en congressen over commerciële organisatie en strategie.

Andere boeken door Patrick Maes

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Disruptive selling