#FAIL - Omgaan met kritiek op internet

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2013 1e druk 9789461260673
Voormalig top 100Totaal 16 dagen
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Een boze tweet of een vernietigende reactie op Facebook en uw reputatie staat op het spel. Sinds de opkomst van internet en sociale media klinkt het klagen van kritische klanten steeds luider.

Met hun nieuw verworven macht pikken ontevreden klanten steeds minder: je deugt of je deugt niet. En als je niet deugt, zul je het voelen.

Wat moet u doen als u publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld? Hoe kunt u uw reputatie redden? Hoe kunt u het voortbestaan van uw organisatie veiligstellen? In '#FAIL' beschrijft reputatiedeskundige Ronald van der Aart hoe u kritiek kunt pareren en voorkomen.

Specificaties

ISBN13:9789461260673
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:256
Druk:1
Verschijningsdatum:23-5-2013

Expertrecensies (2)

recensie
#FAIL - Omgaan met kritiek op internet
Marjolein te Kolsté | 20 januari 2014
Een boze tweet of een vernietigende reactie op Facebook en binnen een uur kan dat uitgebreid zijn tot honderden of duizenden negatieve reacties. Wat moet je dan doen? Het boek #Fail gaat over online reputatiemanagement in de breedste zin. Auteur Ronald van der Aart gaat diep in op klagende klanten en hoe daarmee om te gaan. Wat mij betreft een must read voor iedereen in het communicatievak.
Lees verder
recensie
#FAIL - Omgaan met kritiek op internet
Marjolein Boeren-Hermans | 25 september 2013
Social Media zijn betrekkelijk jong, toch is er al veel over geschreven. Voor wie ondernemer is, bieden social media onverwachte kansen om met je klant in contact te komen. Een goede voorbereiding voorkomt veel tijdverlies en problemen. Immers, social media kunnen je zaak een enorme boost geven, maar ook zeker veel schade berokkenen.
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
2 stemmen
2
0
0
0
0

Over Ronald van der Aart

Oprichter en managing consultant Ronald van der Aart van online pr-bureau RepMen werkte achtereenvolgens bij adviesbureau Van Rossum & Partners, de Nederlandse Ski Vereniging, stadion Amsterdam ArenA, sponsoring consultancy GLP en vanaf 1999 bij kabelbedrijf UPC Nederland. Bij UPC vervulde hij diverse rollen als Manager Media Relations, Manager Public Relations en Director Corporate Communications. In 2006 was hij betrokken bij de oprichting van het UPC Webcare Team, het eerste social customer service team in Nederland. In juli 2009 verliet hij UPC om zich met RepMen te focussen op online reputatiemanagement, webcare, online monitoring en content marketing. Later dat jaar was hij verantwoordelijk voor de public relations van de eerste editie van TEDxAmsterdam. Behalve pr-adviseur is Ronald een veelgevraagd spreker en trainer.

Andere boeken door Ronald van der Aart

Inhoudsopgave

Inleiding – Van injectienaald naar transparantie

1. De opkomst van kritiek op internet
2. Soorten klagers
3. De online escalatiethermometer
4. De klaagmuren van internet
5. Online reputatiemanagement
6. Webcare
7. Reageren in de praktijk: een stappenplan
8. Online monitoring- en webcaretools
9. De toekomst van kritiek op internet

Kritiek?
Over de auteur
Leestips

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        #FAIL - Omgaan met kritiek op internet