
Lees verder
Ellen Salverda (1972) groeide op in Leeuwarden en verhuisde in 1996 naar Amsterdam. Daar ontdekte zij in 1998 de kracht en het nut van publiciteit toen zij als consultant pers- en mediarelaties bij een landelijk communicatieadviesbureau kwam te werken.
Meer over de auteursWilt u dat de hele wereld weet wat uw organisatie te vertellen heeft? Verspil dan geen geld aan kostbare reclame, maar kies voor free publicity. Trek aandacht voor uw nieuws via online en offline media en bereik meer mensen op een geloofwaardige en betaalbare manier.
Scoren met free publicity zit boordevol inspirerende voorbeelden en praktische tips. Journalisten en bloggers vertellen welk nieuws zij interessant vinden. En ondernemende organisaties als Brand Expedition, Tony's Chocolonely en de Zwarte Cross doen uit de doeken hoe zij een miljoenenpubliek bereikten.
Ontdek welke verhalen journalisten en bloggers interessant vinden. Lees hoe u nieuws maakt en efficiënt verspreidt. Dit boek biedt alle tools die u nodig hebt om direct aan de slag te gaan met succesvol aandacht te genereren voor uw organisatie.
Engelien Reitsma van Simmertwirre en Ellen Salverda van Salverda Communicatie hebben jarenlange ervaring met journalistiek en marketingcommunicatie. Ze weten als geen ander hoe belangrijk het is dat u meedenkt met de media om nieuws te genereren dat mediaconsumenten raakt.