,

Scoren met free publicity

Opvallen met origineel zakelijk nieuws

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2013 1e druk 9789461260789
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Wilt u dat de hele wereld weet wat uw organisatie te vertellen heeft? Verspil dan geen geld aan kostbare reclame, maar kies voor free publicity. Trek aandacht voor uw nieuws via online en offline media en bereik meer mensen op een geloofwaardige en betaalbare manier.

Scoren met free publicity zit boordevol inspirerende voorbeelden en praktische tips. Journalisten en bloggers vertellen welk nieuws zij interessant vinden. En ondernemende organisaties als Brand Expedition, Tony's Chocolonely en de Zwarte Cross doen uit de doeken hoe zij een miljoenenpubliek bereikten.

Ontdek welke verhalen journalisten en bloggers interessant vinden. Lees hoe u nieuws maakt en efficiënt verspreidt. Dit boek biedt alle tools die u nodig hebt om direct aan de slag te gaan met succesvol aandacht te genereren voor uw organisatie.

Engelien Reitsma van Simmertwirre en Ellen Salverda van Salverda Communicatie hebben jarenlange ervaring met journalistiek en marketingcommunicatie. Ze weten als geen ander hoe belangrijk het is dat u meedenkt met de media om nieuws te genereren dat mediaconsumenten raakt.

Specificaties

ISBN13:9789461260789
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:174
Druk:1
Verschijningsdatum:21-10-2013

Expertrecensies (1)

recensie
Scoren met free publicity
Angelina Hammond | 28 november 2013
'Scoren met free publicity' van Ellen Salverda en Engelien Reitsma is een duidelijk en zeer toegankelijk boekje dat de geheimen van 'gratis promotie' blootlegt. Voor de meeste PR- en (marketing)communicatieprofessionals zal het bekend terrein zijn, maar de compacte bundeling van de algemene aanpak tot en met praktijkvoorbeelden maakt dit tot een waardevol naslagwerk/praktijkboek. Ook voor andere professionals! De auteurs hebben zelf jarenlange ervaring met journalistiek en marketing en communicatie. Dat merk je aan de duidelijke taal en de praktische insteek van het boek.
Lees verder

Lezersrecensies

4.0 van de 5
4 stemmen
2
1
0
1
0

Over Ellen Salverda

Ellen Salverda (1972) groeide op in Leeuwarden en verhuisde in 1996 naar Amsterdam. Daar ontdekte zij in 1998 de kracht en het nut van publiciteit toen zij als consultant pers- en mediarelaties bij een landelijk communicatieadviesbureau kwam te werken. Sindsdien is publiciteit een rode draad in haar loopbaan. Ook toen zij in 2003, na een jaar reizen door Zuid-Amerika en Zuid-Afrika, weer in Leeuwarden ging wonen en werken. In 2005 startte Ellen communicatieadviesbureau Salverda Communicatie (salverdacommunicatie.nl). Haar passie voor en kennis van publiciteit en marketingcommunicatie zet zij sindsdien in voor haar opdrachtgevers. Ook geeft Ellen presentaties en workshops over publiciteit aan teams binnen organisaties en tijdens bijeenkomsten.

Andere boeken door Ellen Salverda

Over Engelien Reitsma

Engelien Reitsma (1976) studeerde in 2000 af aan de school voor journalistiek en reisde als journalist een jaar door Azië op zoek naar mooie verhalen. Na haar terugkomst in 2001 ging zij aan de slag als communicatieadviseur bij een internationale organisatie. In 2005 richtte Engelien communicatiebureau Simmertwirre (simmertwirre.nl) op. Door middel van advies en realisatie helpt zij organisaties om hun boodschap op een heldere en aantrekkelijke manier over te brengen op de doelgroep. Daarnaast wordt Engelien regelmatig gevraagd voor gastcolleges journalistiek en het geven van presentaties en workshops over publiciteit.

Andere boeken door Engelien Reitsma

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Organisatie-DNA
2. Klaar om gevonden te worden
3. Nieuws volgens plan
4. Doelgroep
5. De kracht van nieuws
6. Stijlen en vormen
7. Persoonlijk contact
8. Het medialandschap
9. Planning en realisatie
10. Het effect van je inspanningen
11. Do's en don'ts op een rij

Nawoord

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Scoren met free publicity