Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Met tevreden klanten schiet je weinig op

Maak van klanten ambassadeurs

Audio-cd Nederlands 2015 1e druk 9789089652980
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Naast de audio-cd ontvangt u bij uw bestelling ook de audio-download (mp3), zodat u overal naar de adviezen van Jos Burgers kunt luisteren

Het vinden en binden van klanten is de levensader van elke organisatie. Maar loyaliteit is al lang niet meer vanzelfsprekend en klanten bevelen je ook niet zomaar even aan bij anderen. Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je dan ook weinig op. De kunst is om van klanten ambassadeurs te maken. Want als je daarin slaagt, zul je ontdekken dat klantentrouw nog steeds bestaat en dat nieuwe klanten je via mond-tot-mondreclame
weten te vinden.

Op deze audio-cd presenteert bestsellerauteur Jos Burgers tientallen prikkelende adviezen om van klanten ambassadeurs te maken. Hij laat zien dat het loont om de verwachtingen van je klanten te overtreffen, zodat zij ‘over je roepen’ – en hoe je daar direct mee kunt starten. Met als resultaat: méér dan tevreden klanten!

- Tientallen praktische en direct toepasbare adviezen voor profit- en non- profitorganisaties
- Geïllustreerd met veel herkenbare en aansprekende voorbeelden uit de praktijk
- Ingesproken door Jos Burgers zelf

Omvang: 60 minuten

Specificaties

ISBN13:9789089652980
Taal:Nederlands
Bindwijze:audio-cd
Aantal pagina's:60
Druk:1
Verschijningsdatum:17-6-2015
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (2)

recensie
Met tevreden klanten schiet je weinig op
Peter Streefkerk | 21 oktober 2015
Met tevreden klanten schiet je weinig op. Dat lijkt zo op het eerste gezicht een paradox, maar dat is het niet. Volgens Jos Burgers althans, want het is de titel van zijn laatste productie.
Lees verder
recensie
Met tevreden klanten schiet je weinig op
Kristel Beerling | 15 juli 2015
Met een kop koffie op de bank inspiratie opdoen om van je klanten ambassadeurs te maken. Er zijn slechtere scenario’s denkbaar. Op zijn CD ‘Met tevreden klanten schiet je weinig op’ geeft klantenexpert Jos Burgers een hoorcollege met veel praktische adviezen om klanten te vinden en te binden. Hij combineert hierbij informatie uit zijn bestsellers, zoals De wet van Snuf en Gek op gaten, met aansprekende voorbeelden uit het bedrijfsleven.
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
6 stemmen
6
0
0
0
0

Over Jos Burgers

Jos Burgers (1951) is auteur van managementboeken en veelgevraagd spreker over onderwerpen als strategie, marketing, sales en klantgerichtheid. Na een universitaire studie Bedrijfseconomie met als specialisatie Marketing Management was Jos ruim tien jaar hogeschooldocent marketing. Na die periode adviseerde hij gedurende een tiental jaren organisaties van uiteenlopende aard en omvang op het terrein van strategie, marketing en klantgerichtheid. Tegenwoordig richt Jos zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties. Met meer dan honderd presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Jos houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden. Jos Burgers is auteur van bestsellers als Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, Geef nooit Korting!, Gek op Gaten, De Wet van Snuf, Eén fan per dag en Wacht niet op de wind, ga roeien! Zes van zijn titels zijn uitgeroepen tot het bestverkochte managementboek van een jaar. Van Jos’ complete oeuvre zijn meer dan 300.000 exemplaren verkocht.

Andere boeken door Jos Burgers

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Met tevreden klanten schiet je weinig op