Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Preview

LinkedIn Sales Navigator For Dummies

Verkopers hebben leads nodig. Dat is niets nieuws. Wat wel veranderd is, is de manier waarop verkopers nieuwe leads krijgen. In 1995 was koud bellen nog hot.

Perry van Beek | 15 oktober 2018 | 1-2 minuten leestijd

Je kocht een lijst met leads en je begon te bellen. Of je scheurde een paar pagina’s uit de Gouden Gids in je hotelkamer en begon op deuren te kloppen. Dat is iets wat ik zelf in die tijd deed - en met veel succes!

Zou dat vandaag de dag nog werken? Nee natuurlijk niet! Je kunt natuurlijk online een lijst met potentiële leads vinden en langs de deuren gaan… maar bedenk dit, als jij online kan gaan, dan kan jouw prospect dat dus ook! En dat doen ze ook… massaal! Jouw prospect wil jou daarom pas spreken als hij of zij zijn eigen research heeft gedaan.

Veel verkopers geven daarom aan dat lead generatie tegenwoordig één van de moeilijkste onderdelen van het verkoopproces is. LinkedIn herkende deze veranderende trend in sales en introduceerde in 2012 LinkedIn Sales Navigator om sales mensen te helpen met hun social selling activiteiten.

Sales Navigator is een premium abonnement van LinkedIn speciaal gecreëerd voor sales mensen om ze te helpen belangrijke beslissers te vinden, te volgen en ermee te verbinden. 

LinkedIn Sales Navigator For Dummies is een complete gids om Sales Navigator te leren gebruiken voor social selling op LinkedIn. In het boek laat ik je alle features van LinkedIn Sales Navigator zien en ik laat je zelfs zien hoe je jezelf aanmeldt, mocht je dat nog niet gedaan hebben. 

Het maakt niet of je nou een beginner bent met social selling of er al zeer ervaren mee bent, iedere B2B sales professional gaat waardevolle tips in dit boek ontdekken. Naast dat ik je laat zien hoe je jouw klant-reis in kaart brengt, laat ik je zien hoe je de juiste leads identificeert en ermee verbindt en hoe jij top-of-mind wordt bij deze leads.

Perry van Beek is een pionier in social selling met LinkedIn. Hij is oprichter van Social.ONE en helpt bedrijven sonds 2009 met LinkedIn marketing, lead generatie en social selling. Hij is de auteur van LinkedIn Sales Navigator For Dummies.

Over Perry van Beek
Perry van Beek is a pioneer in social selling with LinkedIn. He founded Social.ONE and has been assisting companies with LinkedIn marketing, lead generation, and social selling since 2009. Perry conducts training and presents keynotes at sales conferences throughout the world.

Deel dit artikel

Wat vond u van dit artikel?

0
0

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden