Hard groeien, soepel schalen: zonder spot on groeistrategie kom je er niet. Maar hoe krijg je jouw killer strategie scherp? Wat maakt jouw bedrijf uniek en waar zit de markt die zorgt voor die hockeystick? Sprout laat samen met de groeiexperts van EYnovation, nlgroeit, GoFastForward en Erasmus Centre for Entrepreneurship zien hoe je het wilde beest temt dat groei heet.
Groeiexperts en methodes De antwoorden op veel vragen vind je in onze nieuwste groeigids: Bouw een Killer Groeistrategie. Daarin combineren we wetenschappelijke inzichten over succesvol ondernemerschap met de adviezen van groeiexperts. We geven je praktisch toepasbare inzichten van groeigoeroes als Verne Harnish en Reid Hoffman. Praten je bij over de nieuwste tools en methodes. Maar natuurlijk delen ook bekende en minder bekende snel groeiende ondernemers hun ervaringen.
Belsimpel en Helloprint Hoe kwamen de Jeroenen Doorenbos en Elkhuizen tot een strategie die van Belsimpel zo'n dominante speler in de telecom maakte? "Wij hebben een hyperactueel groeiplan', zegt Jeroen Doorenbos in Sprouts groeigids. En waarom ziet Hans Scheffer van print-scaleup Helloprint niets in eigen drukfabrieken? "Bijna niemand bij ons heeft ooit een echte drukkerij bezocht." Zo staat ook Sprouts strategiegids weer bol van inspiratie en lessons learned (want waarom zou je de failures van andere ondernemers herhalen.
Als freelance journalist is Alex van der Hulst al jaren actief voor verschillende Nederlandse media. Hij schrijft over muziek, economie, carrière, nieuws en sport. NRC Media is via nrc.nl, nrc.nl/carrière, nrc.next en NRC Handelsblad een belangrijke opdrachtgever. Bouw een Killer Groeistrategie -Leer hoe je het gas erop houdt is zijn nieuwe boek.