OnlineMagazine
Platform voor business professionals
Filteren
2
Recensies
Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
2 resultaten
recensie
Reclame en verkoop
28 oktober 2015
Stella Verkroost
Kort en bondig iets vertellen over jezelf, je product of dienst tijdens een sollicitatie een salespresentatie of in een offertetraject. Voor veel mensen is pitchen een moment van klotsende oksels en veel uhhhs en stiltes. Toch krijg je er vroeg of laat mee te maken. En dan kun je maar beter zorgen dat wat je zegt de ander overtuigd en dat jij je er gemakkelijk bij voelt. In PITCH! leggen Alette den Exter en Rick Willemsen je uit hoe jij komt tot de perfecte pitch voor elke gelegenheid.
recensie
Internet en social media
7 mei 2015
Stella Verkroost
3-4 minuten leestijd
Social media hebben de afgelopen jaren flink aan de poten gezaagd van gevestigde marketing en communicatie strategieën. Of je het leuk vindt of niet, als bedrijf moet je een antwoord hebben op de vraag: ‘Hoe gaan we social media in ons marketingbeleid integreren?’. In ‘Het Social Media Modellenboek’ neemt Bart van der Kooi je mee in dit proces. Het boek doorloopt de verschillende fases van strategievorming en benoemt bij elke stap de meest gebruikte modellen die hierbij horen.