OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Recensie

    Rubriek

    Toon meer

    Online Magazine

    Auteur

    Toon meer

    Tags

    Dossier

    Toon meer
    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    Pagina 216 van 11.912 resultaten
    recensie
    Internet en social media
    30 januari 2018
    Fred Rutgers
    2-3 minuten leestijd
    Google AdWords in 60 minuten geschreven door Pascal Seles, Ellen Wattel en Laura Diepeveen is weer zo’n boekje uit de 60 minuten serie dat gewoon handig is om te lezen en bij de hand te houden. In diezelfde serie kende ik al het boekje over Google Analytics waar ik al veel aan heb gehad.
    recensie
    Persoonlijke effectiviteit
    30 januari 2018
    Hanneke Tinor-Centi
    2-3 minuten leestijd
    Tja, ijs verkopen aan een eskimo, is dat mogelijk? Het is weliswaar een statement, maar wel een heel sterke. Het dekt bovendien uitstekend de lading van de inhoud van dit boek. Pacelle van Goethem toont in haar boek aan dat je, door middel van het toepassen van een uitgekiende beïnvloedingstrategie, zelfs ijs kunt verkopen aan een eskimo.
    recensie
    Leiderschap
    30 januari 2018
    Han van der Pool
    2-3 minuten leestijd
    Diederik Steeman is erin geslaagd om een goed boek samen te stellen over teams en teamontwikkeling. Teams in flow is systematisch van opbouw en is zeer toegankelijk geschreven. Het geeft een fraai overzicht van de huidige kennis over goed functionerende teams.
    recensie
    Algemeen management
    30 januari 2018
    Jeroen Ansink
    1-2 minuten leestijd
    In een wereld die steeds vluchtiger, onzekerder, complexer en ambiguer wordt, hebben Bewust Ontwikkelingsgerichte Organisaties de toekomst, stellen de Amerikaanse psychologen Robert Kegan en Lisa Laskow Lahey in Een cultuur voor iedereen.
    recensie
    Algemeen management
    29 januari 2018
    Henny Portman
    4-5 minuten leestijd
    Steeds meer organisaties schalen het aantal agile teams op. IPMA is ondertussen ook begonnen met certificering op agile leadership niveau, dus boeken waarbij agile leadership centraal staan zijn nu actueel en noodzakelijk.
    recensie
    Strategisch management
    29 januari 2018
    José Otte
    2-3 minuten leestijd
    In dit boek worden zes factoren besproken die je kunnen helpen om voorop  te blijven lopen in een steeds sneller veranderende globale markt. Er wordt met name naar de arbeidsmarkt gekeken.
    recensie
    29 januari 2018
    Hanneke Tinor-Centi
    2-3 minuten leestijd
    In dit 11e(!) deel in de Harry Hole serie van Jo Nesbø, vindt de politie het levenloze lichaam van een vrouw. Haar verwondingen wijzen op een bijzonder agressieve moord. Er zijn al snel aanwijzingen dat de moordenaar haar thuis opwachtte na haar terugkeer van een Tinderdate.
    recensie
    29 januari 2018
    Marjan Maandag
    1-2 minuten leestijd
    In de zomer van 1977 was ik op vakantie in Londen. Dat jaar vierden de Britten The Silver Jubilee, het 25-jarig regeringsjubileum van koningin Elizabeth.
    recensie
    Communicatie en media
    26 januari 2018
    José Otte
    2-3 minuten leestijd
    Dan Roam schreef al vijf boeken over visueel communiceren. In dit boek word je snel meegenomen in de basisvormen van visueel communiceren, om daarna alle aandacht te hebben voor de toepassingen in jou eigen werkomgeving.
    recensie
    Ondernemen
    26 januari 2018
    Ineke Smits
    3-4 minuten leestijd
    Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Toch is het maken van fouten iets wat men het liefst wil voorkomen. In Yes! I screwed up worden 13 fouten beschreven die een bedrijf echter beter kunnen maken.
    recensie
    Persoonlijke effectiviteit
    25 januari 2018
    Veerle Blajic-Kik
    3-5 minuten leestijd
    Coert Visser heeft een goed bruikbaar overzicht gemaakt om ‘beter te worden’ in alles wat je wilt leren in Leren & Presteren. Halverwege het lezen ben ik al zo overtuigd, dat ik diverse collega’s aanraad het boek aan te schaffen.
    recensie
    25 januari 2018
    Hanneke Tinor-Centi
    2-3 minuten leestijd
    In ‘Het lied van de feniks’ vertelt Katie Ganshert het verhaal van Autumn. Autumn overleeft als enige een terroristische aanslag in een trein bij Chicago. Tweeëntwintig mensen komen bij deze aanslag om.
    recensie
    25 januari 2018
    Hanneke Tinor-Centi
    recensie
    25 januari 2018
    Hanneke Tinor-Centi
    2-3 minuten leestijd
    ‘Het dienstmeisje van Degrelle’ vertelt het bijzondere verhaal van de Joodse Hannah Nadel die, tijdens de Tweede Wereldoorlog, als dienstmeisje in het Brusselse huis van de zus van Léon Degrelle terechtkomt. Hierdoor ontsnapt zij aan de gruwelen van de Jodenvervolging.
    recensie
    25 januari 2018
    Hanneke Tinor-Centi
    recensie
    25 januari 2018
    Hanneke Tinor-Centi
    ‘Als de dichter zingt’ is een bundel met gedichten van de hand van auteur en dichter Jeroen Kraakman. Zijn gedichten bestrijken een enorme hoeveelheid onderwerpen. Ze gaan over dromen, wensen en verlangens. Over vergankelijkheid en eeuwigheid. Over mensen en over dieren.
    recensie
    25 januari 2018
    Hanneke Tinor-Centi
    recensie
    25 januari 2018
    Hanneke Tinor-Centi
    recensie
    25 januari 2018
    Hanneke Tinor-Centi
    recensie
    Marketing
    25 januari 2018
    Sjors van Leeuwen
    4-5 minuten leestijd
    We hebben de mond vol over klantgericht ondernemen, maar hoe word je nu een klantgerichte organisatie? Hoe krijg je klanten die als ambassadeur van jouw organisatie optreden? Marijn van der Starre beschrijft hoe je dat aanpakt in zijn boek Klanten – wat moet je ermee?

      Personen

        Trefwoorden