Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Nieuws

Managementboek van het Jaar 2025 - De jury

Met trots presenteren wij de jury voor de 23e editie van het Managementboek van het Jaar. Onder voorzitterschap van Jasmijn Mioch kiezen de zes juryleden het boek dat op 17 april 2025 wordt bekroond met deze titel. U vindt ze hieronder: Zes professionals met uiteenlopende vakgebieden en bovenal veellezers

Justin van Lopik | Mirjam van der Linden | 16 december 2024 | 1-2 minuten leestijd

Juryvoorzitter Jasmijn Mioch is zelfstandig dagvoorzitter en interim adviseur Learning & Development. Daarbij is zij serious games facilitator en Podcastmaker. Jasmijn schrijft graag en is redacteur bij het Tijdschrift voor Ontwikkeling in Organisaties (TvOO).

Rogier van der Wal is classicus, filosoof en bestuurskundige. Sinds 1 september 2022 is hij lector Ethisch werken bij Fontys Hogeschool in Eindhoven. Hij is daarnaast fellow bij de Thorbeckeleerstoel aan de Universiteit Leiden.

Hans de Witte – van Mierle werkt in het sociaal domein. Hij voert opdrachten uit als coach, trainer en projectmanager. Zijn specialisaties zijn participatie, brede samenwerking en verandertrajecten. Daarnaast is hij recensent voor managementboek.nl

Annemarie Smits werkt als projectleider duurzaamheid bij een uitvoeringsorganisatie van de rijksoverheid. Daarvoor was ze IT projectmanager en consultant bij onder andere een grote bank en een internationaal adviesbureau. Daarnaast helpt ze auteurs met het schrijven van hun roman, non-fictie boek of managementboek.

Miranda van Ark werkt als onafhankelijk programmamanager aan kennis- en implementatietrajecten, binnen organisaties en over organisatiegrenzen heen. Ze zette diverse kennisplatformen op voor landelijke organisaties en sectoren. Verder geeft ze energie aan leer- en intervisietrajecten via Intervisie Kickstart. Ze schreef, in opdracht, verschillende publicaties op het vlak van implementatie van werkwijzen.

Cor Molenaar is directeur van het adviesbureau eXQuo consultancy. Daarnaast is hij emeritus
Hoogleraar E-Marketing aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en adviseur van gerenommeerde
bedrijven, zowel in de retail als de dienstverlening. Hij is auteur van verschillende boeken, waaronder
Het einde van concurrentie en Demand Driven Business Strategy.

Over Justin van Lopik

Justin van Lopik is werkzaam bij Managementboek en hoofdredacteur van Managementboek Magazine, platform voor business professionals.

Deel dit artikel

Wat vond u van dit artikel?

0
0

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden