In het digitale tijdperk zijn veel zaken voor Dion kristal helder, terwijl dat voor velen – zeker de 40 plussers die veelal in de verantwoordelijke functies binnen organisaties zitten - erg mistig is. Zijn boekje - dat overigens heerlijk consumeert – is verplichte kost voor deze groep managers. Het boekje staat boordevol tips en trics over de wijze waarop je iemand onbewust kan verleiden. Hij maakt het onbewuste bewust en dat biedt heel veel herkenning. En het geeft meer inzicht om communicatie op dit gebied te kunnen beoordelen.
In de offline wereld wordt iedereen tijdens het winkelen onbewust beïnvloed door marketeers die zich daar heel goed bewust van zijn. Online is dit nog vele malen minder ontwikkeld. In dit boek geeft Dion je inzicht en houvast. Deze jonge marketeer heeft online als tweede natuur en heeft online neuromarketing tot specialisme ontwikkeld. Online conversie is het grote vraagstuk voor veel marketeers en in zijn bijna 200 pagina’s tellende (A5 formaat) boekje neemt hij je bijna op speelse wijze mee in de customer journey.
Ik heb medewerkers van onze communicatieafdeling direct allemaal Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten gegeven, zodat ze allemaal een uur lang geïnspireerd kunnen worden.
Over Egon Diekstra
Egon Diekstra is CEO van de Hamilton Bright Group.