Maar is het wel onderschatting? Of tijdgebrek? Ziet de ondernemer er tegenop om te beginnen? Vooral dat laatste zou zonde zijn, zo bewijst het boek van Anne Raaymakers. Facebookmarketing is namelijk helemaal niet moeilijk. Dat het zelfs leuk is toont zij met haar boek Vind ik leuk! aan. Het boek laat zien hoe je als ondernemer een hoog bereik kunt creëren, je naamsbekendheid kunt verhogen en nieuwe klanten kunt werven. Zonder veel kosten en zonder veel moeite.
Vind ik leuk! is wat de (kleine) ondernemer ontbeerde. Ja, managementboeken zat en ja, ook over Facebookmarketing. Maar de ZZP-er en het kleinbedrijf zit niet te wachten op theoretisch ‘geneuzel’. Dit boek van Raaymakers is to the point, praktisch en laagdrempelig.
Naast de vele illustrerende praktijkvoorbeelden staat het boek barstensvol praktische tips die in een mum en zonder veel moeite toepasbaar zijn. De uiterst toegankelijke schrijfstijl van de auteur werkt daar in belangrijke mate toe bij. Geen ingewikkelde en droge theorie, maar de pure praktijk waarbij Raaymakers bovendien aantoont hoe belangrijk authenticiteit is.
Kortom, ik kan van dit boek niet anders zeggen dan … IK VIND HET LEUK!
Hanneke Tinor-Centi (1960), eigenaar van HT-C Communicatie en Marketing, tekstschrijver, boekrecensent en boekmarketeer.