Van Sascha Bertus van Room to Grow is een nieuwe titel verschenen: Verpak je succes. Waar Mirjam Hubregtse zich in haar boek Profileren zonder opscheppen focust op bewustwording en gedrag, zeg maar de inhoud, daar vult Sascha Bertus dat heel mooi aan met zinvolle en direct toepasbare adviezen voor de verpakking.
Wie ben je, wat drijft je, wat wil je en hoe wil je overkomen? Als je dat aan de hand van de imagochecks in het boek vaststelt, kun je gaan werken aan verbetering van je professionele beeldvorming en personal branding (dat wat je doet om dat imago te krijgen). Zaken die om succes te hebben zeker zo belangrijk zijn als het inhoudelijke verhaal dat je te vertellen hebt. Stap voor stap legt Bertus aangenaam gedetailleerd uit hoezeer je presentatie, je kledingkeuze, lichaamshouding en bijvoorbeeld je stemgebruik bepalen hoe anderen jou ervaren en beoordelen. En wat je daaraan kunt doen zodat op het juiste moment bij anderen een lampje gaat branden met jouw naam erop. Verpak je succes is een goed boek dat zich uitstekend leent om cadeau te doen.
Over Ed Brouwer
Ed Brouwer, centrale redactie Noordhollands Dagblad, Haarlems Dagblad, Leidsch Dagblad, De Gooi- en Eemlander en IJmuider Courant.