Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
e.a.

Masterclass - Het einde van winkels? - dinsdag 31 januari 2012

De impact van online shoppen op offline winkelen

Seminar Nederlands 9787090002015
Uitverkocht

Samenvatting

LET OP: Deze masterclass is verplaatst van de middag naar de ochtend. Het programma begint om 09.30 uur en zal om 12.30 worden afgesloten met een gemeenschappelijke netwerklunch.

Download hier meer informatie over deze actuele masterclass!

Laatste nieuws: 'Het einde van winkels?' staat op de longlist voor 'Managementboek van het Jaar 2012'

Datum: dinsdag 31 januari 2012, 09.30-12.30 uur
Locatie: Seats2meet, Utrecht

Het einde van de winkels? Retailers: Het is nog niet te laat!
Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopen en de sterke macht van leveranciers. Kopen op internet, 24/7, is een volwaardig alternatief geworden voor de lokale winkel met strikte openingstijden en een beperkt assortiment. Is er nog wel een toekomst voor winkels? Welke ontwikkelingen volgen elkaar op en hoe zijn deze te vertalen naar interessante Business Models?

Op verzoek van Managementboek analyseert Cor Molenaar tijdens deze masterclass de strijd, de gevaren, maar beschrijft ook de talloze kansen en mogelijkheden waarmee de retail het tij kan keren. Hij behandelt het nieuwe koopgedrag van consumenten (het nieuwe winkelen), de evolutie van de retail (hoe het was, hoe het is en hoe het moet worden) en laat zien hoe de toekomst voor de retail er daadwerkelijk uit gaat zien.

Kortom, laat u gericht én vakkundig inspireren door deze toonaangevende marketingexpert die visie en praktijk op een aanschouwelijke manier voor elke retailprofessional duidelijk weet te verbinden.

Uw investering?
De deelnamekosten voor deze masterclass bedragen € 249,- (excl. btw) per persoon, inclusief consumpties en lunch. Iedere deelnemer ontvangt gratis een eigen gesigneerde exemplaar van 'Het einde van winkels?' ter waarde van € 32,95 (incl. btw). Wellicht is het boek reeds in uw bezit? Dan kunt u het nieuwe exemplaar natuurlijk altijd doorgeven aan een collega of relatie.

Er zijn slechts 60 kaarten beschikbaar. Reserveer daarom nu een plaats.
Als u dat wenst, kunt u zich ook aanmelden via e-mail (aanmelden@boekevents.nl).

Specificaties

ISBN13:9787090002015
Taal:Nederlands
Bindwijze:seminar
Verschijningsdatum:31-1-2012
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Lezersrecensies

5.0 van de 5
2 stemmen
2
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (3)

Winst met je winkel
Nienke van Oeveren 1 november 2011
Cor Molenaar over retail
Paul Groothengel 27 oktober 2011

Over Cor Molenaar

Cor Molenaar is directeur van het adviesbureau eXQuo consultancy, voorzitter van het RFID platform Nederland, en voorzitter van de Stichting Thuiswinkel certificering (thuiswinkelwaarborgmerk). Daarnaast is hij Hoogleraar E-Marketing aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en adviseur van gerenommeerde bedrijven, zowel in de retail als de dienstverlening. Tevens is hij o.a. jurylid van de NIMA jaarprijs en lid van het examencollege van NIMA. Hij is auteur van een aantal boeken w.o. 'Internet overleven', '(e)marketing', 'Het nieuwe winkelen', 'Het einde van winkels?' en 'Red de winkel!'. Zie voor meer info ook www.heteindevanwinkels.nl.

Andere boeken door Cor Molenaar

Inhoudsopgave

09.00 uur
U bent van harte welkom

09.30 uur
Het einde van winkels, in perspectief

Winkels moeten anders worden, opnieuw hun toegevoegde waarde gaan bepalen en op een andere manier samenwerken met leveranciers en klanten om te overleven. Vaak wordt een webshop als de oplossing gezien, maar is dat echt zo?

Tijdens dit eerste deel van de masterclass zoomt Cor Molenaar in op dit vraagstuk en nuanceert daar waar nodig met concrete voorbeelden en cases.

11.15 uur
Social networking break

11.45 uur
Wie overleeft in de strijd om de klant?

Ook op internet gaat er nog veel veranderen. Meer dan wij nu vermoeden. Veel webwinkels zullen verdwijnen of een kwijnend bestaan hebben, alleen de grote aanbieders en webwinkels die optimaal gebruik maken van de kansen van internet zullen overleven.

Tijdens dit tweede deel van de masterclass laat Cor Molenaar zien dat er ook voor de bestaande webwinkels genoeg werk aan de winkel is. Waar liggen de kansen? Wat zijn de voorbeelden waar u nu al van kunt leren?

12.30 uur
Afsluiting door Cor Molenaar met aansluitend een overheerlijk lunchbuffet

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Masterclass - Het einde van winkels? - dinsdag 31 januari 2012