ServiceGuru

Spelenderwijs service minded

Spel (h) Nederlands 2013 1e druk 9789090276755
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Service wordt voor klanten alsmaar belangrijker. Het kan de relatie maken of breken. Diverse onderzoeken en praktijkcases tonen aan hoe groot het belang van service eigenlijk is. Er wordt dan ook veel over gepubliceerd, steeds meer 'best practices' komen in beeld en diverse service awards worden uitgedeeld. Service excellence dringt echter maar langzaam door binnen organisaties. 'ServiceGuru' helpt de mindset van managers en medewerkers snel spelenderwijs servicegericht te maken.

'ServiceGuru' bundelt de belangrijkste service-inzichten, need-to-knows en best practices. En zet daarmee aan tot dialoog (dialogue learning) en zorgt voor storytelling over service excellence. Deelnemers scherpen hun service mindset aan op het anderhalve meter lange speelveld. 150 pittige vragen, 25 aansprekende cases en 25 inspirerende service reminders maken deelnemers bewust van wat service is, hoe het kan worden ingezet en wat de effecten ervan zijn. Het spel past in de trend van Zen-gaming, geïnspireerd op het zenboeddhisme en mindfulness. Niet het winnen of scoren maar bezinning en zelfinzicht, daar gaat het om.

'ServiceGuru' is samengesteld uit 490 onderdelen waaronder speluilen, service graduation hats en het 1,5 meter lange spelkleed. Het is bedoeld voor directies, managers en medewerkers die betrokken zijn bij de service van de organisatie. Het spel kan worden ingezet bij clinics, trainingen, intervisies, coaching, kick offs, bewustwordingsessies, werkoverleg etc.

Specificaties

ISBN13:9789090276755
Taal:Nederlands
Bindwijze:spel (H)
Uitgever:Cire
Druk:1
Verschijningsdatum:30-9-2013
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Over Eric de Haan

Voorzitter van Stichting Gouden Oor en oprichter van het Service Excellence Institute. Helpt als adviseur organisaties hun klantgevoeligheid integraal te ontwikkelen met de Gouden Oor Standaard en de Service Excellence Standard als referentiekaders. Publiceerde zeven boeken over klantgevoeligheid en excellente dienstverlening.

Andere boeken door Eric de Haan

Inhoudsopgave

Het spel bevat:
-een speltas
-spelkleed
-150 servicevragen
-25 service-cases
-25 service reminders
-4 spelpionnen (ServiceGuru's) waarin de muntjes worden gespaard
-170 euromuntjes; 50 x1 cent, 100 x 2 cent en 25 x 5 cent
-opbergzakje voor muntjes
-handleiding
-zandloper
-deskbel
-dobbelsteen
-3 'service graduation hats'
-1 'servicerookie-pet'

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        ServiceGuru