Filteren
Trefwoord
16 resultaten
paperbackEngels224 blz.9781422161982
1e druk
In 'Groundswell' laten twee top analisten van Forrester Research zien hoe u de kracht van klantcontact in uw voordeel kunt laten werken. Meer
59% KORTING
paperbackNederlands334 blz.9789043039925
1e druk
3-2-2023
Consumenten van nu bepalen zelf welke content zij wanneer tot zich nemen en bij welke communities zij zich aansluiten. Meer
paperbackNederlands262 blz.9789052617343
1e druk
7-6-2016
U bent wat u deelt. Dat is de nieuwe ethiek van de wereld gecreëerd door websites als LinkedIn, YouTube, Hyves en Wikipedia. 'We-think' beschrijft de weergaloze vloedgolf van creativiteit en vernieuwing die inmiddels op gang is gekomen en onvermoede krachten herbergt. Meer
paperbackNederlands472 blz.9789024443437
6e druk
4-3-2022
Digitalisering heeft het medialandschap zo drastisch en razendsnel veranderd dat we kunnen spreken van een ware media-explosie. Meer
paperbackNederlands204 blz.9789089538109
1e druk
28-4-2016
Media doen er nog altijd toe. Bij plotselinge gebeurtenissen, bij een aanslag of crash. Of bij nieuws dat iedereen aangaat, zoals publicaties over sjoemelsoftware in de autobranche. Meer
paperbackEngels175 blz.9780470631065
1e druk
Of u nu in een traditionele of een virtuele klas werkt, sociale media verbreden uw bereik en de impact van uw opleiding. In 'Social Media for Trainers' geeft Jane Bozarth een overzicht van deze populaire tools, zoals blogs, wiki's, Twitter, Facebook, YouTube, SlideShare, Flickr en anderen. Meer
e-bookNederlands238 blz.9789461263483
1e druk
22-5-2019
andere uitgaves beschikbaar
Je klanten zijn de hele dag online, waar blijf jij? Met dit boek bouw je onweerstaanbare sociale media waarmee je mensen echt bij je onderneming betrekt. Meer
paperbackNederlands344 blz.9789043035743
1e druk
2-5-2018
Contentmarketing en community management is het eerste, complete studieboek waarin alle processen van contentmarketing en community management in een cyclus worden doorlopen. Meer
e-bookNederlands207 blz.9789464015157
1e druk
7-9-2021
Een organisatie futureproof maken is hoe langer hoe complexer en urgenter. Bedrijfsvoering is geen kwestie meer van uitdagingen die op je pad komen het hoofd te bieden (hallo, coronacrisis! Meer
gebondenNederlands278 blz.9789401472357
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
In enkele jaren tijd heeft content marketing zijn imago van shiny new thing afgeworpen en is het one of the gang geworden. Het zijn uitzonderingen die deze techniek niet inzetten. Meer
paperbackNederlands496 blz.9789089657282
3e druk
3-5-2024
Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Meer
paperbackNederlands396 blz.9789462907164
1e druk
12-12-2019
andere uitgaves beschikbaar
De moderne samenleving wordt gekenmerkt door een toenemende complexiteit, onder meer in maatschappelijke verhoudingen. Meer
paperbackNederlands53 blz.9789083237206
1e druk
27-6-2023
andere uitgaves beschikbaar
De complete handleiding om een succes te maken van jouw pagina op Instagram.
Sociale media is tegenwoordig niet meer weg te denken. Meer
e-bookNederlands270 blz.9789083096858
1e druk
28-5-2021
andere uitgaves beschikbaar
Vandaag de dag is Instagram een krachtig onderdeel van de digitale marketingmix binnen elk bedrijf of organisatie. Het is niet meer weg te denken uit ons dagelijks mediagebruik. Meer
paperbackNederlands348 blz.9789001880040
1e druk
24-7-2017
Het nieuwe boek Social Media Management reikt studenten de kennis en vaardigheden aan om succesvolle plannen te ontwikkelen voor bedrijven. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789401416696
1e druk
1-11-2018
andere uitgaves beschikbaar
Vertel een verhaal met je merk! Storytelling voor bedrijven en marketingmensen. Want verhalen maken merken. Meer