Filteren
Trefwoord
4 resultaten
paperbackNederlands328 blz.9789083158990
1e druk
30-5-2025
In 'Het Contentkanon' laat Chantal zien hoe je een toekomstbestendige contentstrategie bouwt met een proactieve én reactieve aanpak van contentmarketing. Meer
e-bookNederlands164 blz.9789055948062
1e druk
2-8-2013
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek geeft een krachtig en actueel overzicht van ruim twintig vormen van online marketing. Van zoekmachinemarketing tot en met affiliate marketing en socialmediamarketing. Meer
e-bookNederlands200 blz.9789055948697
1e druk
3-11-2011
Dit boek helpt elke online marketeer om fors betere resultaten te realiseren. Of hij nu zelfstandig werkt of voor een multinational. Voor ruim twintig vormen van online marketing worden de belangrijkste tips en trucs beschreven. Meer
paperbackEngels262 blz.9781118147849
1e druk
30-6-2012
De gevolgen van zoek- en sociale media marketing binnen de consumentmarkt zijn groot. Met deze uitgave kunnen B2B marketeers alles uit dit medium te halen. Meer