Filteren
Trefwoord
5 resultaten
paperbackNederlands338 blz.9789001747572
7e druk
19-5-2021
Het Basisboek methoden en technieken behandelt stapsgewijs het kwantitatieve onderzoeksproces: vanaf de probleemstelling en onderzoeksvraag, tot aan de analyse en rapportage. Meer
paperbackNederlands110 blz.9789001809386
3e druk
21-8-2012
De auteurs bieden in dit boek een duidelijke structuur voor het voorbereiden, uitvoeren, analyseren en rapporteren en gaan ook in op het uitbesteden van onderzoek. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789001078119
4e druk
3-5-2023
Onderzoek doen! is een aansprekende en eigentijdse uitgave, die aansluit bij de belevingswereld van studenten. De opbouw volgt de stappen van het onderzoeksproces. Meer
gebondenEngels9780470710401
1e druk
In 'The Handbook of Online and Social Media Research' zijn alle nieuwe technieken samengebracht die de marketeer ter beschikking staan. Ray Poynter laat zien hoe de technieken worden gebruikt door de marktleiders en betoogt dat traditionele research niet meer werkt. Meer
paperbackNederlands125 blz.9789462127456
1e druk
30-11-2022
andere uitgaves beschikbaar
Dit onderzoek laat zien dat het afwikkelen zonder belangenbehartiger voor benadeelden zowel voor- als nadelen kan hebben, afhankelijk van de aard van letsel en schade, en de eigen situatie en voorkeuren. Meer