Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands320 blz.9789043033169
2e druk
'Marketing: modellen en berekeningen' is een aanvulling op marketinginleidingen en richt zich niet zozeer op de theorie, maar op de uitleg en toepassing van modellen en berekeningen. Meer
57% KORTING
paperbackNederlands328 blz.9789043040822
2e druk
14-6-2022
'Marketing: modellen en berekeningen' geeft een overzicht van modellen en commerciële calculaties die een belangrijke rol spelen in marketing. Meer
paperbackEngels96 blz.9789490314217
1e druk
20-6-2014
Kennisontwikkeling omtrent nieuwe business- en verdienmodellen voor 3D printen is tot nu toe een ondergeschoven kindje. Dit boek vult deze lacune. Meer
paperbackNederlands428 blz.9789462158283
1e druk
14-8-2023
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek wordt een raamwerk ontwikkeld om de financiële functie te helpen transformeren naar een hoogpresterende financiële functie (HPFF). Meer
e-bookNederlands193 blz.9789052618678
1e druk
6-7-2011
andere uitgaves beschikbaar
Een rijk geïllustreerd stappenplan met de methoden en technieken van de toonaangevende managementconsultancybureaus. Hiermee kunt u direct in uw eigen praktijk aan de slag! Meer
e-bookNederlands140 blz.9789013091144
1e druk
31-10-2012
andere uitgaves beschikbaar
Iets verkopen gebeurt door een verkooporganisatie of door de verkoopafdeling van een organisatie. Sales control is het vakgebied dat zich bezighoudt met het beheersen van het Market-to-Cashproces en de verkooporganisatie. Meer