Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

The discipline of marketleaders

Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market

Paperback Engels 1997 2e druk 9780201407198
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Waarom lukt het Casio een rekenmachine te verkopen die goedkoper is dan een door Kellogs Cornflakes? Waarom kan FedEx uw pakketje binnen een dag bezorgen terwijl luchthavens de grootste moeite hebben uw bagage niet kwijt te raken?
Wat doet uw bedrijf beter dan de rest? Welk uniek aanbod doet u uw klanten? Hoe gaat u dat volgend jaar nog beter doen?
Doordat de eisen van de klant, kwaliteit, service laagste prijs, steeds toenemen veranderen de regels om marktleiderschap te behalen en te behouden. Bedrijven die ooit de sterkste waren maar de boodschap hebben gemist zijn nu in grote problemen.

In ontwapenend simpele maar uitdagende termen laten de auteurs u zien wat er nodig is om marktleider te worden en te blijven, in een steeds ingewikkelder wereld.

Specificaties

ISBN13:9780201407198
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:210
Uitgever:Basic Books
Druk:2
Hoofdrubriek:Algemeen management
ISSN:

Lezersrecensies

3.0 van de 5
1 stem
0
0
1
0
0

Inhoudsopgave

1. How to fail in a business without even trying
2. The new rules of competition
3. The winners choice
4. The discipline of operational excellence
5. One company's experience AT&T's universal card
6. The discipline of product leaders
7. One company's experience Intel Corporation
8. The discipline of customer intimacy
9. One company's experience Airborne express
10. Setting your value discipline agenda
11. Creating the cult of the customer
12. Sustaining the lead

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The discipline of marketleaders