,

Design to Grow

Paperback Engels 2015 1e druk 9780241198377
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Schaal en agility zijn essentieel voor het succes van elk bedrijf. Maar grote gevestigde bedrijven zijn in gevaar omdat zij niet in staat zijn zich snel genoeg aan te passen, terwijl zelfs de meest wendbare startups mislukken als gevolg van hun onvermogen om op te schalen. De meest succesvolle bedrijven van morgen zullen die bedrijven zijn die deze twee factoren weten te verenigen.

In 'Design to Grow' geeft David Butler. vice-president innovatie en ondernemerschap bij Coca-Cola, een ongekende kijk achter de schermen naar de ontwerpgeleide strategie voor groei binnen de onderneming. Samen met co-auteur Linda Tischler, laat hij zien hoe elk bedrijf deze strategie kan toepassen.

Specificaties

ISBN13:9780241198377
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:237
Uitgever:Penguin Books
Druk:1
Verschijningsdatum:20-2-2015

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over David Butler

David Butler is the vice president of Innovation and Entrepreneurship at The Coca-Cola Company and is responsible for Coca-Cola's Accelerator Program designed to generate early-stage, high-growth startups.

Andere boeken door David Butler

Over Linda Tischler

Linda Tischler is an award-winning editor at Fast Company magazine where she writes about the intersection of design and business. She helped launch the web's largest design site, FastCoDesign.com.

Andere boeken door Linda Tischler

Inhoudsopgave

Preface

Part 1: Designing for scale
1. Design
2. Scale
3. Complexity

Part 2: Designing for Agility
4. Smarter
5. Faster
6. Leaner
Epilogue: The next wave

The deep end
The designing on purpose manifesto
Acknowledgments
Notes
Authors’ note
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Design to Grow