
Lees verder
Tara Hunt heeft de afgelopen vijftien jaar besteed aan zowel het deelnemen aan als het bouwen van online communities.
Meer over Tara HuntIedereen kent de blogs en sociale netwerken zoals Hyves, Facebook en Twitter en weet iemand te noemen die via deze platforms een groot netwerk of klanten heeft geworven. Iedereen wil hands-on en interactief zijn, maar wat betekent dat nu eigenlijk?
Het boek 'The Whuffie Factor' laat zien hoe u een serieuze speler wordt in de wereld van web 2.0. Dit is echter niet het zoveelste boek over online marketing. De eerste impuls van veel mensen is er wat euro's tegenaan te gooien. Tara Hunt beschrijft in dit boek dat dat echter niet de juiste manier is om met web 2.0 om te gaan. Geld is niet het kapitaal in online communities, het is whuffie (sociaal kapitaal) waar het om draait.
'The Whuffie Factor' biedt een strategische kaart en specifieke tactieken voor de bijzondere wereld van online communities, die zich continu ontwikkelt.
whuffie social media communities internetmarketing sociaal kapitaal online reputatie netwerken interactieve marketing bloggen gemeenschapsmarketing twitter online strategie klantbetrokkenheid luisteren internet digitale strategie authenticiteit vloggen wiki's chaos podcast zakelijk succes waardecreatie hoger doel real-life ontmoetingen marketing innovatie merkbeleving klantrelaties improvisatie