Sentiment in the Forex Market
Indicators And Strategies To Profit From Crowd Behavior And Market Extremes
Gebonden Engels 2008 9780470208236Samenvatting
De menigte maakt dat de markt beweegt en bij belangrijke marktkeerpunten, zit de menigte bijna altijd verkeerd. Wanneer het menigtegevoel overweldigend positief of overweldigend negatief is; is dat een signaal dat de tendens uitgeput is en de markt klaar is om zich krachtig in de tegenovergestelde richting te bewegen. Het gevoel is lang een hulpmiddel geweest dat werd gebruikt.
In 'Sentiment in the Forex Market',past FXCM analist Jaime Saettele gevoelsanalyses toe op de geldmarkt, gebruik makend van zowel traditionele als nieuwe gevoelsindicatoren,inclusief: rapporten van handelaren; tijd cycli; spilpunten; oscillatoren; en Fibonacci en prijsverhoudingen.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Acknowledgments
Chapter 1. The Argument for a Sentiment-Based Approach
Chapter 2. The Problem with Fundamental Analysis
Chapter 3. The Power of Magazine Covers
Chapter 4. Using News Headlines to Generate Signals
Chapter 5. Sentiment Indicators
Chapter 6. The Power of Technical Indicators
Chapter 7. Explanation of Elliott Wave and Fibonacci
Chapter 8. Putting It All Together
Notes
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan