Trust Me
Four Steps to Authenticity and Charisma
Gebonden Engels 2009 1e druk 9780470404355Samenvatting
In dit boek laat Nick Morgan zien hoe u een charismatische en authentieke spreker wordt met respect voor uw publiek. In 'Trust Me' presenteert hij een vierstappenplan (dat hij perfectioneerde toen hij les gaf op Harvard) dat u in staat stelt de voor u beste communicatiestijl te vinden om uw overtuigingskracht en aanwezigheid te optimaliseren.
Trefwoorden
charisma authentiek communiceren persoonlijk leiderschap non-verbale communicatie presenteren communiceren overtuigen leiderschap lichaamstaal verbale communicatie expressiviteit persoonlijke effectiviteit emotionele expressie actief luisteren passie tonen openhartighied spreekvaardigheid communicatievaardigheden mediatraining voorbereiding leidinggeven invloed uitoefenen consistentie emotionele intelligentie transparantie autoriteit uitstralen menselijke connectie limbisch brein communicatiestijlen
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
1. Leaders Need Both Charisma and Authenticity
2. Aligning the Two Conversations Will Make You a Powerful Communicator
3. Being Open, Part One: How to Master the Verbal Conversation
4. Being Open, Part Two: How to Master the Nonverbal Conversation
5. Being Connected, Part One: How to Master the Verbal Connection
6. Being Connected, Part Two: How to Master the Nonverbal Connection
7. How to Be Passionate with Content
8. How to Be Passionate Nonverbally
9. Listening, Part One: How to Listen Verbally - and Charismatically
10. Listening, Part Two: How to Listen Nonverbally - and Charismatically
11. How to Read Others
12. Principles of Persuasive Content
13. Principles of Persuasive Nonverbal Communication
14. Conclusion: Leadership Is Communication
Notes
Acknowledgments
The Author
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan