Chocolates on the Pillow Aren't Enough
Reinventing The Customer Experience
Paperback Engels 2009 1e druk 9780470404638Samenvatting
Hoteliers verstaan de kunst om belevenissen te creëren - steeds weer. Deze kunst is erg waardevol voor leiders in allerlei soorten organisaties. In dit boek delen Jonathan Tisch en Karl Weber hun inzichten in het zorgen voor klantbelevenissen, evenals voorbeelden en lessen die zij de afgelopen jaren leerden. U leert niet alleen belevenissen te creëren maar ook om langdurige klantrelaties aan te gaan.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Introduction: The Hotelier's Secret
PART ONE THE PROBLEM AND THE SOLUTION
1 What Happened to My Customers?
2 Engineering the Total Customer Experience
PART TWO REIMAGINING THE CUSTOMER EXPERIENCE
3 Reimagining the Sale: Creating Customers Who are Happy to Buy
4 The Hospitable Organization: Turning Customers into Guests
5 Home Away from Home: The Art of Welcoming Customers
6 Haven Wanted, Providing Security in an Unsafe World
7 Open-Door Policy: The Challenge of Transparency
8 One Size Does Not Fit All: The New Art of Customization
9 Let Me Introduce You: Customer Communities in an Interactive World
10 High-Tech Goes High-Touch: Using the Internet to Go Global and Go Local
11 Everyone Is Welcome: The Challenges of Customer Diversity
12 Your Best, and a Little Bit More: Offering Something Extra to Your Customers
Afterword: A Challenge That Never Ends
Endnotes
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan