Social Media 101
Tactics and Tips to Develop Your Business Online
Gebonden Engels 2010 1e druk 9780470563410Samenvatting
In 'Sociale Media 101' presenteert de sociale media deskundige en blogger Chris Brogan de beste praktijken voor vermeerderen van waarde van uw sociale media en marketinginspanningen voor de sociale voorzien van uw netwerk. Brogan heeft twee jaar onderzocht hoe succesvolle bedrijven sociale media inzetten.
In deze gids leert u om voordelige online relaties te cultiveren, uw merk te ontwikkelen en zinvol zaken te doen. Brogan toont u hoe u een efficiënte blog en website opzet, uw online reputatie controleert en ziet wat mensen online over uw merk zeggen. Brogan geeft specifieke strategieën, tactieken en tips om uw zaken te verbeteren met behulp van sociale media en online marketing.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
2 What Social Media Does Best
3 Social Media Does Not Replace Marketing Strategy
4 Making Business Sense of Social Media
5 Social Media as Personal Power
6 Social Media for Your Career
7 Threading Some Trends Together
8 The Vital Importance of Your Network
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan