The Impact Equation
Are You Making Things Happen or Just Making Noise?
Paperback Engels 2012 1e druk 9780670921942Samenvatting
Stop met roepen en start met gehoord worden. In een tijd waarin traditionele kanalen langzaamaan minder relevant worden, moet u uw marketing tegen het licht houden.
In 'The Impact Equation' onthullen social media goeroes Chris Brogan en Julien Smith hoe u een krachtige boodschap maakt en hoe u die beter en betekenisvoller voor het voetlicht krijgt. Daarnaast wordt u gewapend met een set gereedschappen om te meten hoe succesvol u in de verschillende kanalen bent. Bovendien biedt deze ingenieuze meetmethode aanknopingspunten om erachter te komen wat het meest krachtige platform voor uw boodschap is.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
1. Working with the impact equation
Part 2: Ideas
2. Contrast
3. Articulation
Part 3: Platforms
4. Reach
5. Exposure
Part 4: Network
6. Trust
7. Echo, echo
Conclusion
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan