,

The Impact Equation

Are You Making Things Happen or Just Making Noise?

Paperback Engels 2012 1e druk 9780670921942
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Stop met roepen en start met gehoord worden. In een tijd waarin traditionele kanalen langzaamaan minder relevant worden, moet u uw marketing tegen het licht houden.

In 'The Impact Equation' onthullen social media goeroes Chris Brogan en Julien Smith hoe u een krachtige boodschap maakt en hoe u die beter en betekenisvoller voor het voetlicht krijgt. Daarnaast wordt u gewapend met een set gereedschappen om te meten hoe succesvol u in de verschillende kanalen bent. Bovendien biedt deze ingenieuze meetmethode aanknopingspunten om erachter te komen wat het meest krachtige platform voor uw boodschap is.

Specificaties

ISBN13:9780670921942
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:272
Uitgever:Portfolio
Druk:1
Verschijningsdatum:25-10-2012

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

Part 1: Goals
1. Working with the impact equation

Part 2: Ideas
2. Contrast
3. Articulation

Part 3: Platforms
4. Reach
5. Exposure

Part 4: Network
6. Trust
7. Echo, echo

Conclusion
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Impact Equation