The New Successful Large Account Management
How to Hold onto Your Most Important Customers and Turn Them into Long Term Assets
Ingenaaid Engels 2011 3e druk 9780749462901Samenvatting
'The New Succesfull Large Account Management' is een keihard, no-nonsense boek vol technieken om uw belangrijkste zakelijke relaties te verbeteren.
Wat uw bedrijf ook omzet, de kans is groot dat ten minste de helft daarvan is afkomstig van een aantal cruciale accounts. Wat is er nodig om die te behouden? 'The New Succesfull Large Account Management' laat zien hoe u dat doet. Het bevat actuele voorbeelden van echte succesverhalen en bovendien bewezen strategieën om uw klanten aan u te binden. U krijgt een duidelijk omschreven en dynamische benadering van accountplanning, u leert hoe u een strategisch actieplan kunt ontwikkelen voor het beheer van uw sleutelaccounts; effectief en rendabel beheer en tips om uw concurrentiepositie in het oog te houden.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
1. The new landscape of account management: eight lessons
2. Selecting the large account
3. A real-world example
Part two: Situation appraisal
4. The buy-sell hierarchy
5. Preparing the ground
6. Strategic players
7. The account's trends and opportunities
8. Your strengths and vulnerabilities
9. Situation appraisal summary
Part three: strategic analysis
10. Charter statement
11. Goals
12. Focus investments
13. Stop investments
14. Revenue targets
15. Pre-action overview
Part four: Execution
16. Actioning the strategy
17. Ninety-day review
18. The LAMP advantage
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan