Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Reclame en verkoop Sales vanuit je Hart
Sales vanuit je Hart
Sales vanuit je Hart
Richard van Kray Richard van Kray is een veelgevraagd spreker. Hij verdiende zijn sporen als verkoper en salestrainer in de financiële dienstverlening. Meer over Richard van Kray
Richard van Kray: ‘Vanuit je intentie volgt de transactie’ Peter Spijker 18 july 2017 Helaas leren salesmanager en managers tijdens trainingen, seminars of een persoonlijke coaching vooral om te sturen op de transactie. Een cruciale denkfout, argumenteert Richard van Kray in Sales vanuit je Hart. Lees het volledige artikel
top 100#20
Richard van Kray

Sales vanuit je Hart

Hoe je echt van betekenis bent, voor de klant en voor jezelf

Paperback Nederlands 2017 9789047010586
167 beoordelingen
1
Voormalig #1Totaal 31 dagen
EvergreenMeer dan 1000x verkocht
Verkooppositie 201074 dagen in de top 100
Paperback | NL € 20,00 E-book | NL € 9,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
20,-
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Videos Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Klantgericht adviseren, de klant centraal of je proces inrichten als een customer journey: het zijn allemaal manieren om je klant het gevoel te geven dat het om hem draait. Maar vaak raak je daardoor het contact met je eigen ambities kwijt, of het is juist een holle frase die verhult dat je gaat voor je eigen gewin. Jouw doel en het belang van de klant staan vaak op gespannen voet met elkaar. En wat kies je dan? Toch kun je het een doen zonder het ander na te laten. Maar dan moet je anders kijken naar de klant en naar jezelf. Tijd voor een nieuwe norm – tijd voor 'Sales vanuit je Hart'!

'Sales vanuit je Hart' is de weg naar een duurzame relatie met je klant, waarin ruimte is voor ieders ambitie. Want werkelijke meerwaarde voor beide partijen ontstaat wanneer je dicht bij jezelf blijft en contact maakt vanuit vertrouwen, waardoor de klant ontvankelijk wordt en je samen kunt onderzoeken waar jouw gewenste doel en zijn voordeel samenkomen. Essentieel bij 'Sales vanuit je Hart' is investeren aan het begin van een gesprek. Als je samen met de klant een goede basis legt, wordt het logisch en gemakkelijk om tot de deal te komen. Richard van Kray geeft je in dit boek het kader en de tools om echt van betekenis te zijn voor je klant, zonder dat je jezelf hoeft te vergeten.

Specificaties

ISBN13:9789047010586
Trefwoorden:klantgerichtheid, Verkoop, klantrelaties, verkoopgesprek
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:192
Uitgever:Business Contact
Druk:1
Verschijningsdatum:9-6-2017
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Expertrecensies (1)

Sales vanuit je Hart - Stap uit de dierentuin van trucjes
Wieger Waardenburg | 31 augustus 2017
Authentiek verkopen. Het klinkt als het zoveelste woord uit de bullshit-kantoor-bingo, maar dat is het niet. De schrijver roept je op: zorg dat je oprecht geïnteresseerd bent, word naïef, ga vragen stellen en kap met die f*cking trucjes. Laat iemand bewust voor je kiezen.Lees verder

Lezersrecensies

4.9 van de 5
167 stemmen
156
4
3
3
1
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

interview
Richard van Kray: ‘Vanuit je intentie volgt de transactie’
Richard van Kray 18 juli 2017 Helaas leren salesmanager en managers tijdens trainingen, seminars of een persoonlijke coaching vooral  om te sturen op de transactie. Een cruciale denkfout, argumenteert Richard van Kray in Sales vanuit je Hart. Een verkoper moet juist focussen op de klantrelatie en echt contact willen maken met de ander. Is deze intentie eerlijk en oprecht, dan volgt de transactie vanzelf.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (1)

Videos (2)

  • 19-06-2017 Richard van Kray over het waarom van Sales vanuit je Hart® . Boeklancering
  • 13-09-2017 Sales vanuit je Hart

Over Richard van Kray

Richard van Kray is een veelgevraagd spreker. Hij verdiende zijn sporen als verkoper en salestrainer in de financiële dienstverlening. Zijn bewijsdrang was de motor achter zijn succes, totdat hij in 2004 crashte. Vanaf dat moment koos hij ervoor om echt van betekenis te zijn voor klanten. Hieruit groeide de succesvolle training Sales vanuit je Hart.

Andere boeken door Richard van Kray

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Voorwoord

Deel I: De ontdekking
1. Mijn verhaal

2. De denkfout
Tegenstrijdige belangen
Partij kiezen
Het jager-prooisyndroom
Het salesharnas

3. De intentie
Het belang uitstellen
Van betekenis zijn
Het verstand verlamt
De voordelen

Deel II: De filosofie
4. De Sales vanuit je Hart-filosofie
Sales 3.0: De mindset van klantbetekenis
De evolutie in sales
Salesbasics: voordeel en vertrouwen
Ontvankelijkheid creëren
Sales vanuit je Hart: authentiek mét ambitie
Kwetsbaarheid tonen
De dynamiek

5. Het Sales vanuit je Hart-model
Industriële mindset versus verkoop als een ambacht
Het Sales vanuit je Hart-model als kompas
Klantbetekenis is de kern
Klantbetekenis: de definitie
De voorwaarden voor klantbetekenis
De wederkerigheid van kwetsbaarheid

6. Vier basisprincipes
Principe 1: Wees trouw aan jezelf!
Identiteit en etniciteit
Principe 2: Vertrouwen leidt tot vertrouwen
Principe 3: Toegevoegde waarde ontstaat in de dialoog
Principe 4: Neem initiatief op je intenties!

Deel III: De toepassing
7. Investeren aan de voorkant
De rol van invloed
De wetenschap van beïnvloeding
Het verschil tussen invloed en manipulatie
De metafoor van de glijbaan
Voor het gedrag gaan zitten
Storytelling
Loyaliteit

8. Ken je klant!
Ordenen
Socratisch inventariseren
Constructief confronteren
Feitelijke en persoonlijke informatie
Breedte- en dieptevragen
Committerend presenteren
Omgaan met reacties en bezwaren van de klant
Samen concluderen

Epiloog
Noten

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Verbeter je sales
    Alexander Loudon
    Verbeter je sales
    € 29,25
  • Extreem klantgericht
    Daniëlle de Jonge
    Extreem klantgericht
    € 24,99
  • De commerciële revolutie
    Wessel Berkman
    De commerciële revolutie
    € 25,00
  • De kracht van social selling
    Wessel Berkman
    De kracht van social selling
    € 16,99
  • Verkopen als tweede beroep
    Werner Hoenders
    Verkopen als tweede beroep
    € 23,50
  • De psychologie van het onderhandelen
    George van Houtem
    De psychologie van het onderhandelen
    € 25,00

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Sales vanuit je Hart

        Sales vanuit je Hart
        Richard van Kray
        /