Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The Benchmarking Book

A how-to guide to best practice for managers and practitioners

Paperback Engels 2009 1e druk 9780750689052
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

Steeds meer bedrijven gebruiken benchmarking, het vergelijken van prestaties om deze te verbeteren, om hun doelstellingen te bepalen of om prestaties af te zetten tegen producten en diensten.

'The Benchmarking Book' is een onontbeerlijke gids in het verbeteringsproces door benchmarking. Het voorziet managers, professionals en adviseurs van de informatiedie zij nodig hebben om efficiënte evaluerende studies uit te voeren. Tim Stapenhurst behandelt zowel de essentiële theorie als belangrijke overwegingen zoals projectmanagement en wettelijke kwesties. Hierdoor is 'The Benchmarking Book' de ideale gids voor de beoordeling en het verbeteren van de processen en prestaties van uw bedrijf door benchmarking.

Specificaties

ISBN13:9780750689052
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:454
Druk:1
Hoofdrubriek:Organisatiekunde

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

PART I: What is Benchmarking?
1. What is Benchmarking?
2. Methods of Benchmarking

PART II: The Benchmarking Process
Phase 1 - Internal Preparation
3. Selecting a Project and Commissioning a Team
4. The Team Begins Work
5. Identifying and Selecting Benchmarking Participants
6. Metrics and Data
7. Normalization: How to compare apples with pears
8. How to Identify Benchmarking Metrics
9. Reviewing and Finalizing Metrics
10. The Importance of Operational Definitions and How to Create Them
11. Finalizing the Project Plan and Gaining Management Support
12. Inviting and Working with Participants

Phase 2 - Benchmarking Performances
13. Effective Acquisition of Complete Accurate Data
14. Turning Data into Recommendations
15. Finalizing the Report and Other Deliverables

Phase 3 - Improving Performance
16. From Report to Improvement
17. Beyond the Numbers: Gathering Information from Participants
18. Implementation Considerations
19. Copying with Understanding

PART III: Managerial and Organizational Aspects of Benchmarking
20. Management Roles and Responsibilities
21. An Introduction to Legal Issues and Working with Consultants

PART IV: Case Studies
22. Benchmarking IT at Citigroup
23. The Drilling Peformance Review - The Evolution of a Benchmarking Club
24. Benchmarking Local Goverment Services
25. The Best Practice Club

Bibliography

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Benchmarking Book