Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

What Great Brands Do

The Seven Brand-Building Principles that Separate the Best from the Rest

Gebonden Engels 2014 9781118611258
Verkooppositie 2521Hoogste positie: 2521
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Ontdek bewezen strategieën voor het maken van krachtige brands. Deze uitgave is een leidraad voor CEO's, COOs, ondernemers en andere leiders binnen een organisatie. 'What Great Brands Do' is een essentiële blauwdruk voor de lancering van elk merk naar grote hoogten.

Specificaties

ISBN13:9781118611258
Trefwoorden:merken, brand
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:262
Uitgever:Jossey Bass
Druk:1
Verschijningsdatum:31-1-2014
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Denise Lee Yohn

Denise Lee Yohn is an in-demand consultant and speaker with more than twenty-five years of experience helping organizations take their brands to new heights. She developed her innovative brand-building philosophy while working with such companies as Burger King, Frito-Lay, Land Rover, and Sony. An influential writer and speaker, Yohn has contributed to outlets such as the New York Times, the Wall Street Journal, and the Harvard Business Review, and her powerful speeches regularly inspire business leaders around the country.

Andere boeken door Denise Lee Yohn

Inhoudsopgave

Introduction

1. Great Brands Start Inside
2. Great Brands Avoid Selling Products
3. Great Brands Ignore Trends
4. Great Brands Don't Chase Customers
5. Great Brands Sweat the Small Stuff
6. Great Brands Commit and Stay Committed
7. Great Brands Never Have to 'Give Back'
8. The Eighth Principle: Brand as Business

Notes
Acknowledgments
About the Author
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        What Great Brands Do