Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Winning Global Markets

How Businesses Invest and Prosper in the World's High-Growth Cities

Gebonden Engels 2014 9781118893814
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

'Winning Global Markets: How Businesses Invest and Prosper in the Worlds High–Growth Cities' is een bron voor bedrijfsleiders en marketingmanagers die de waarde van hun bedrijf willen optimaliseren door te investeren in de internationaal belangrijkste stedelijke markten.

Daarnaast is het een waardevolle referentie voor politieke en maatschappelijke leiders van mondiale steden die economische groei willen bevorderen door het aantrekken van investeringen van multinationale ondernemingen.

Specificaties

ISBN13:9781118893814
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:264
Druk:1
Verschijningsdatum:21-10-2014
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Philip Kotler

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Hij is auteur en coauteur van onder andere 'Social Marketing', 'Marketing Places', 'The Marketing of Nations' en 'Marketing Management', dat door de Financial Times wordt gerekend tot de 50 beste bedrijfskundige boeken. Kotler was de eerste die is verkozen als Leader in Marketing Thought door de leden van de American Marketing Association. Tevens heeft Kotler belangrijke prijzen toegekend gekregen, zoals de Paul D. Converse Award, De Steuart Henderson Britt Award, de Distinguished Marketing Educator Award, de Prize for Marketin Excellence, de Charles Coolidge Parling Marketing Award en de Marketing Educator of the Year Award. Kotler bezit tevens een ere-doctoraat aan de universiteiten van Stockholm, Zürich en aan de School of Economics in Athene en Krakau.

Andere boeken door Philip Kotler

Over Milton Kotler

Milton Kotler is voorzitter van de Kotler Marketing groep (KMG) USA, met het hoofdkantoor in Washington, D.C. en de Kotler Marketing groep China, met het hoofdkantoor in Beijing en met kantoren in Shenzhen, Shanghai en Wuhan.

Andere boeken door Milton Kotler

Inhoudsopgave

Preface
Acknowledgments

1. The Economic Power of Global Cities
2. How City Metropolitan Regions Compete in the Global Economy
3. The Real Generators of Wealth: Global Multinational Company Investment
4. How Multinational Companies Target Global City Markets for Expansion
5. How Cities Compete to Attract Midsize and Large Multinational Companies
6. How a Nation Can Help Its City Economies
7. The Responsibilities of Companies and Cities
8. How Marketers Manage the City-Centered Global Economy

Notes
Additional References
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Winning Global Markets