Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Strategisch management Value Proposition Design
Value Proposition Design
Value Proposition Design
Alexander Osterwalder ondernemer, spreker en hoofdauteur van de wereldwijde bestseller 'Business Model Generatie' Meer over de auteurs
Business ‘Bestseller’ Model Generatie Pierre Pieterse 18 november 2014 Van de internationale bestseller Business Model Generatie is deze maand het miljoenste exemplaar verkocht. Lees het volledige artikel
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Greg Bernarda, Alan Smith e.a.

Value Proposition Design

How to Create Products and Services Customers Want

Paperback Engels 2014 9781118968055
Verkooppositie 138548 dagen in de top 100
Gebonden | NL € 49,95 Paperback | NL € 42,95 Paperback | DE € 36,75 Paperback | Engels € 38,44
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
38,44
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'

Alex Osterwalders nieuwste boek 'Value Proposition Design' is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generation'.

Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities zichtbaar en tastbaar, waardoor het gemakkelijker wordt ze te bespreken, te managen én door te ontwikkelen.

Het Waardepropositie Canvas is perfect geïntegreerd in het Businessmodel Canvas en de Environment Map, twee tools die uitvoerig zijn besproken in het eerder ook in het boek 'Business Model Generation'. Samen vormen ze de basis van een compleet pakket managementtools.

Specificaties

ISBN13:9781118968055
Trefwoorden:strategie, productontwikkeling, waarde, propositie, waardepropositie
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:290
Uitgever:John Wiley & Sons
Druk:1
Verschijningsdatum:1-1-2014
Hoofdrubriek:Strategisch management

Expertrecensies (1)

Sjors van Leeuwen | 22 mei 2015
Het boek Waarde Propositie Ontwerp is een waardig opvolger van de wereldwijde bestseller Business Model Generation. In deze recensie lees je waarom. Eerst een kleine terugblik. Het boek Business Model Generation kwam in 2009 uit en werd al snel een wereldwijde bestseller.Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

nieuws
Business ‘Bestseller’ Model Generatie
Pierre Pieterse 18 november 2014 Van de internationale bestseller Business Model Generatie is deze maand het miljoenste exemplaar verkocht. De door Alexander Osterwalder en Yves Pigneur geschreven managementklassieker is in 2009 door Patrick van der Pijl (CEO van Business Models Inc. te Amsterdam) in eigen beheer en in cocreatie met 470 strategieprofessionals uit 45 landen geproduceerd. Business Models Generatie groeide als breed toegepast managementmodel uit tot een ware beweging. Het boek verscheen behalve in het Engels in dertig andere talen waaronder het Chinees, Japans, Koreaans, Russisch, Duits, Spaans en zelfs Mongools.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (1)

Over Alexander Osterwalder

Dr. Alexander (Alex) Osterwalder is een van 's werelds meest invloedrijke strategie- en innovatiedeskundigen, een toonaangevende auteur, ondernemer en veelgevraagd spreker wiens werk de manier waarop gevestigde bedrijven zaken doen en hoe nieuwe ondernemingen ontstaan, heeft veranderd. Als een van de belangrijkste managementdenkers van deze tijd, staat Osterwalder bekend om het vereenvoudigen van het strategieontwikkelingsproces en het omzetten van complexe concepten in heldere toepasbare visuele modellen. Samen met Yves Pigneur bedacht hij het Business Model Canvas en het Value Proposition Canvas, tools die wereldwijd veelvuldig gebruikt worden door professionals en studenten.

Andere boeken door Alexander Osterwalder

Bekijk alle boeken

Over Yves Pigneur

Dr. Yves Pigneur is sinds 1984 Professor of Management Information Systems aan de Universiteit van Lausanne, en werkte als gasthoogleraar aan Georgia State University, Hong Kong University of Science and Technology en de University of British Columbia. Pigneur won in 2015 de Thinkers50 Strategy Award. Hij is hoofdredacteur van de academische krant 'Systèmes d'Information & Management' (SIM), en schreef samen met Alexander Osterwalder de internationale bestseller 'Business Model Generatie: Een handboek voor Visionairs, Game Changers en Uitdagers'. Hij behaalde zijn doctorsgraad aan de Universiteit van Namen, België.

Andere boeken door Yves Pigneur

Bekijk alle boeken

Over Greg Bernarda

Greg Bernarda is a thinker, creator and facilitator who supports individuals, teams and organizations with strategy and innovation.

Andere boeken door Greg Bernarda

Bekijk alle boeken

Over Alan Smith

Alan Smith is obsessed with design, business, and the ways we do them. He helped create the Value Proposition Canvas with Alex Osterwalder and Yves Pigneur, and the breakthrough design for Business Model Generation. He co-founded Strategyzer.

Andere boeken door Alan Smith

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

1. Canvas
1.1 Customer Profile
1.2 Value Map
1.3 Fit

2. Design
2.1 Prototyping Possibilities
2.2 Starting Points
2.3 Understanding Customers
2.4 Making Choices
2.5 Finding the Right Business Model
2.6 Designing in Established Organizations

3. Test
3.1 What to Test
3.2 Testing Step-by-Step
3.3 Experiment Library
3.4 Bringing It All Together

4. Evolve
-Create Alignment
-Measure & Monitor
-Improve Relentlessly
-Reinvent Yourself Constantly
-Taobao: Reinventing (E-)Commerce

Glossary
Core Team
Prereaders
Bios
Index

Vaak samen gekocht

Value Proposition Design
Business Model Generation
65,43
Prijs voor beide

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Data-Driven Marketing
    Mark Jeffery
    Data-Driven Marketing
    € 9,95
  • Hands–On Machine Learning with Scikit–Learn and TensorFlow
    Aurélien Géron
    Hands–On Machine Learning with Scikit–Learn and TensorFlow
    € 75,13
  • The Invincible Company
    Alexander Osterwalder
    The Invincible Company
    € 38,44
  • Learning the Art of Electronics
    Thomas Hayes
    Learning the Art of Electronics
    € 63,41
  • Art of Electronics
    Paul Horowitz
    Art of Electronics
    € 91,15
  • Resonate
    Nancy Duarte
    Resonate
    € 32,89

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Value Proposition Design

        Value Proposition Design
        Alexander Osterwalder , Yves Pigneur , Greg Bernarda , Alan Smith
        /