Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Testing Business Ideas

How to Get Fast Customer Feedback, Iterate Faster and Scale Sooner

Paperback Engels 2019 9781119551447
Verkooppositie 924
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

7 out of 10 new products fail to deliver on expectations. Testing Business Ideas aims to reverse that statistic. In the tradition of Alex Osterwalder’s global bestseller Business Model Generation, this practical guide contains a library of hands-on techniques for rapidly testing new business ideas.

Testing Business Ideas explains how systematically testing business ideas dramatically reduces the risk and increases the likelihood of success for any new venture or business project. It builds on the internationally popular Business Model Canvas and Value Proposition Canvas by integrating Assumptions Mapping and other powerful lean startup-style experiments.

Testing Business Ideas uses an engaging 4-color format to:
- Increase the success of any venture and decrease the risk of wasting time, money, and resources on bad ideas
- Close the knowledge gap between strategy and experimentation/validation
- Identify and test your key business assumptions with the Business Model Canvas and Value Proposition Canvas

A definitive field guide to business model testing, this book features practical tips for making major decisions that are not based on intuition and guesses. Testing Business Ideas shows leaders how to encourage an experimentation mindset within their organization and make experimentation a continuous, repeatable process

Specificaties

ISBN13:9781119551447
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:368
Verschijningsdatum:12-11-2019

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over David Bland

David J. Bland is auteur en ondernemer in Silicon Valley. Hij helpt bedrijven groeien met behulp van de Lean Startup-methode, ontwerpdenken en businessmodelinnovatie.

Andere boeken door David Bland

Over Alexander Osterwalder

Alexander Osterwalder is ondernemer, spreker en hoofdauteur van de internationale bestsellers Business Model Generatie en Waarde Propositie Ontwerp. Hij staat op de gerenommeerde Thinkers50 lijst en is een gepassioneerd ondernemer en veelgevraagd spreker. Alexander spreekt regelmatig voor Fortune 500-cliënten en verzorgde gastcolleges aan topuniversiteiten, waaronder Wharton, Stanford, Berkeley, IESE en IMD. Hij heeft een PhD aan de HEC Lausanne en is medeoprichter van softwarebedrijf Strategyzr en The Constellation, een not-for-profitorganisatie die zich inzet voor een wereld zonder hiv/aids en malaria.

Andere boeken door Alexander Osterwalder

Inhoudsopgave

1 Design
Design the Team 3
Shape the Idea 15

2 Test
Hypothesize 27
Experiment 41
Learn 49
Decide 59
Manage 65

3 Experiments
Select an Experiment 91
Discovery 101
Validation 231

4 Mindset
Avoid Experiment Pitfalls 313
Lead through Experimentation 317
Organize for Experiments 323
Afterword 329

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Testing Business Ideas