Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Why We Buy

The Science of Shopping

Paperback Engels 2008 1e druk 9781416595243
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Revolutionary retail guru Paco Underhill is back with fresh observations and important lessons in this completely revised edition of his classic, witty bestselling book on our ever-evolving consumer culture.

This enlightening edition includes new information on:
- The latest trends in online retail—what retailers are doing right and what they’re doing wrong—and how nearly every Internet retailer from iTunes to Amazon can drastically improve how it serves its customers.
- A guided tour of the most innovative stores, malls and retail environments around the world—almost all of which are springing up in countries where prosperity is new. An enormous indoor ski slope attracts shoppers to a mall in Dubai; an uber-luxurious Sao Paolo department store provides its customers with personal shoppers; a mall in South Africa has a wave pool for surfing.

The new Why We Buy is an essential guide that offers advice on how to keep your changing customers and entice new and eager ones.

Specificaties

ISBN13:9781416595243
Trefwoorden:marketing, shoppen
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:320
Druk:1
Verschijningsdatum:30-12-2008
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Paco Underhill

Het bedrijf van Paco Underhill, Envirosell, adviseert winkels, fabrikanten, banken, verzekeringsbedrijven en fast-foodketens over hoe ze hun omzet kunnen maximaliseren. Toch gaat zijn boek 'Waarom we kopen wat we kopen' niet zozeer over geld, maar vooral over mensen en dus over ons. Over wat en waar we kopen en waarom we dat doen.

Andere boeken door Paco Underhill

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Why We Buy