, ,

Value Merchants

Demonstrating and documenting superior value in business markets

Gebonden Engels 2007 1e druk 9781422103357
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Wanneer u als verkoper uw klanten kan voorzien van solide bewijs van de superieure waarde die u kunt leveren, zal dit uw bedrijf een voorsprong geven op andere leveranciers. Bovendien zal dit inkoopmanagers ervan overtuigen dat uw bedrijf hen echt kan helpen doelen te bereiken om kosten te besparen. Deze strategie is de basis van een innovatieve nieuwe filosofie die speciaal ontwikkeld is voor leveranciers die de zakelijke markt bedienen.

Maken uw verkopers vage beloften zonder enige aanvulling van harde data, of is uw bedrijf al te lang gedwongen om te concurreren op prijs alleen? 'Value Merchants' helpt u nieuwe strategieën te ontwikkelen die u leren de nadruk te leggen op uw superieure waarde.

Specificaties

ISBN13:9781422103357
Trefwoorden:verkopen, strategie
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:240
Druk:1
Verschijningsdatum:25-11-2009
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Nirmalya Kumar

Nirmalya Kumar is hoogleraar marketing en directeur van het Aditya Birla India Centre van London Business School. Hij is een van de meest vooraanstaande denkers over strategie en marketing en heeft gedoceerd aan Harvard Business School, IMD en Northwestern University. Nirmalya is een productief auteur, consultant, coach en spreker op conferenties. Hij heeft samengewerkt met ruim vijftig Fortune 500-bedrijven. In 2010 werd hij door Speaking.com gekozen in de top-5 van marketingsprekers op de wereld. The Economic Times zet hem op de zesde plaats van de lijst van Global Indian Thought Leaders – vooraanstaande mondiale denkers van India. The Economist noemde hem in het omslagartikel ‘The New Masters of Management’ een rijzende superster. In 2011 werd hij opgenomen in de Thinkers50 Ranking, de lijst met wereldwijd toonaangevende denkers over management, en ontving hij hun Global Village Award.

Andere boeken door Nirmalya Kumar

Inhoudsopgave

Chapter 1: Value Merchants: Doing Business on Demonstrably Superior Value
Chapter 2: Conceptualize Value: Focusing on what matters
Chapter 3: Formulate value propositions
Chapter 4: Substantiate Value Propositions: Demonstrating and Documenting Superior Value
Chapter 5: Tailor Market Offerings
Chapter 6: Transform the sales force into value merchants
Chapter 7: Profit from Value Provided
Chapter 8: Prospering in Business Markets

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Value Merchants