Value Merchants
Demonstrating and documenting superior value in business markets
Gebonden Engels 2007 1e druk 9781422103357Samenvatting
Wanneer u als verkoper uw klanten kan voorzien van solide bewijs van de superieure waarde die u kunt leveren, zal dit uw bedrijf een voorsprong geven op andere leveranciers. Bovendien zal dit inkoopmanagers ervan overtuigen dat uw bedrijf hen echt kan helpen doelen te bereiken om kosten te besparen. Deze strategie is de basis van een innovatieve nieuwe filosofie die speciaal ontwikkeld is voor leveranciers die de zakelijke markt bedienen.
Maken uw verkopers vage beloften zonder enige aanvulling van harde data, of is uw bedrijf al te lang gedwongen om te concurreren op prijs alleen? 'Value Merchants' helpt u nieuwe strategieën te ontwikkelen die u leren de nadruk te leggen op uw superieure waarde.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Chapter 2: Conceptualize Value: Focusing on what matters
Chapter 3: Formulate value propositions
Chapter 4: Substantiate Value Propositions: Demonstrating and Documenting Superior Value
Chapter 5: Tailor Market Offerings
Chapter 6: Transform the sales force into value merchants
Chapter 7: Profit from Value Provided
Chapter 8: Prospering in Business Markets
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan