Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Leadership Brand

Developing customer-focused leaders to drive performance and build lasting value

Gebonden Engels 2007 9781422110300
Verkooppositie 3303
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

De onderliggende gedachte van leiderschapsbranding is een belangrijk onderscheid tussen leiders en leiderschap. Goede leiders komen en gaan, maar het leiderschap binnen een bedrijf moet ook op de lange termijn resultaten boeken om klanten en investeerders tevreden te stellen.
In ´Leadership Brand´ onderzoeken Ulrich en Smallwood de voordelen van een ´branded´ benadering van corporate leiderschap. Ze gebruiken harde data om te laten zien dat een bedrijf wiens leiderschap zijn unieke merk belichaamt, een groter marktbereik heeft dan zijn concurrenten. In andere woorden, het is absoluut waardevol om een leiderschapsmerk op te bouwen. Dit is het eerste boek dat u daarbij begeleidt.

Specificaties

ISBN13:9781422110300
Trefwoorden:leiderschap, brand, branding
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:288
Druk:1
Hoofdrubriek:Leiderschap

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Dave Ulrich

Dave Ulrich is hoogleraar Bedrijfskunde aan de University of Michigan. Hij heeft talloze boeken en artikelen gepubliceerd over human resources en organisatie en is als adviseur verbonden aan vele bedrijven. Tot de onderwerpen waarover hij adviseert, behoren leiderschapsontwikkeling, ontwikkeling van organisatiecapaciteiten, snelle implementatie, ontwikkeling van een gemeenschappelijke mentaliteit en vorming van een beleidsplan voor human resources. Vijf beroepsorganisaties hebben hem onderscheiden voor levenslange verdienste en hij is lid van verscheiden redactieraden.

Andere boeken door Dave Ulrich

Inhoudsopgave

Preface

Chapter 1 Branding Leadership
Chapter 2 Case for Building a Leadership Brand
Chapter 3 Creating a Leadership Brand Statement
Chapter 4 Assessing Leaders Against the Brand
Chapter 5 Investing in Leadership Brand
Chapter 6 Measuring Return on Leadership Brand
Chapter 7 Building Awareness for Leadership Brand
Chapter 8 Preserving Leadership Brand
Chapter 9 Implications for Personal Brand

Appendix 1 Criteria for a Firm Brand
Appendix 2 Firms with Branded Leadership

Endnotes
Index
About the Authors

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Leadership Brand