Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Crossing the Chasm

Marketing and selling technology products to mainstream customers. Second edition.

Ingenaaid Engels 2008 9781841120638
Verkooppositie 607354 dagen in de top 100
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Voortdurend vergokken ondernemingen miljarden, almede talloze uren in pogingen om technologische producten te marketen. Meestal zijn deze pogingen gedoemd te mislukken. Vaak wil het nog wel lukken de technologische hoogstandjes te slijten aan een handjevol innovatieve avonturiers, maar zodra de grote markt moet worden voorzien van het product begint de interesse doorgaans te verdwijnen en flopt het product alsnog. Slechts zeer weinig producten slagen er uiteindelijk in de gunst van de consument te winnen en worden een succes.

Nu steeds meer nieuwe producten gebruik maken van high tech, wordt het steeds belangrijker te leren van de mislukkingen van andere technologische producten. Geoffrey Moore, expert op het gebied van hightech en communicatie, beschrijft op welke wijze nieuwe producten succesvol kunnen worden geïntroduceerd in steeds kritischer wordende markten. Hij laat zien hoe de marketing- en communicatiestrategie voortdurend moeten worden bijgesteld, naarmate de ontwikkeling van het product voortschrijdt en nieuwe, grotere marktsegmenten worden aangeboord.

Specificaties

ISBN13:9781841120638
Rubriek:Marketing
Taal:Engels
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:211
Uitgever:Capstone
Druk:2

Lezersrecensies

3.8 van de 5
4 stemmen
2
1
0
0
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

geboekstaafd
De top 3 van Steven Van Belleghem
Nienke van Oeveren 8 maart 2013 Steven Van Belleghem is managing partner bij InSites Consulting. Daarnaast is hij parttime marketingprofessor aan de Vlerick Business School. Van Belleghem is de auteur van De conversation manager (winnaar PIM-literatuurprijs 2010 en meer dan 23.000 exemplaren verkocht) en De Conversation Company. Wat staat er in zijn top 3?
Alle interviews en artikelen (1)

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Crossing the Chasm