Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

No Rules Rules

Netflix and the Culture of Reinvention

Paperback Engels 2020 9781984881885
Verwachte levertijd ongeveer 13 werkdagen

Samenvatting

Hard work is irrelevant. Be radically honest. Adequate performance gets a generous severance. And never, ever try to please your boss.
These are some of the ground rules if you work at Netflix. They are part of a unique cultural experiment that explains how the company has transformed itself at lightning speed from a DVD mail order service into a streaming superpower – with 125 million fervent subscribers and a market capitalisation bigger than Disney.
Finally Reed Hastings, Netflix Chairman and CEO, is sharing the secrets that have revolutionised the entertainment and tech industries. With INSEAD business school professor Erin Meyer, he will explore his leadership philosophy – which begins by rejecting the accepted beliefs under which most companies operate – and how it plays out in practice at Netflix.
From unlimited holidays to abolishing financial approvals, Netflix offers a fundamentally different way to run any organisation, one far more in tune with a fast-paced world. For anyone interested in creativity, productivity and innovation, the Netflix culture is something close to a holy grail. This book will make it, and its creator, fully accessible for the first time.

Specificaties

ISBN13:9781984881885
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:320
Uitgever:Penguin Books
Verschijningsdatum:27-11-2024
Hoofdrubriek:Management
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Reed Hastings

Reed Hastings is medeoprichter en tevens CEO van Netflix. Daarnaast heeft hij verschillende bestuursfuncties bekleed bij onder andere Facebook en Microsoft. Naast zijn zakelijke werkzaamheden zet hij zich actief in voor hervormingen binnen het onderwijs.

Andere boeken door Reed Hastings

Over Erin Meyer

Erin Meyer is professor aan INSEAD, een van 's werelds meest toonaangevende internationale business schools. Haar werk richt zich op hoe 's werelds meest succesvolle mondiale leiders omgaan met de complexiteit van culturele verschillen in een multiculturele omgeving. Het leven en werken in Afrika, Europa en de Verenigde Staten inspireerde Meyer om de communicatiepatronen en bedrijfssystemen van verschillende delen van de wereld te bestuderen. Haar raamwerk stelt internationale executives in staat om hun leiderschapsvoorkeuren te pinpointen en hun methoden te vergelijken met de managementstijlen van andere culturen. Haar werk is verschenen in de Harvard Business Review, Singapore Business Times en Forbes.com.

Andere boeken door Erin Meyer

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        No Rules Rules