Communiceren met jongeren
in 9 clichés
Paperback NL 1e druk 9782509025784Samenvatting
Hoe kan u als organisatie, vereniging, school of overheid beter communiceren met jongeren, zodat de informatie die je hen wil bezorgen, hen daadwerkelijk kan helpen? Deze content bestaat uit negen delen, die telkens een hardnekkig cliché over jongerencommunicatie ontkrachten, nuanceren en illustreren met goede voorbeelden. In elk deel komt ook een expert aan het woord, die zijn of haar licht laat schijnen op goede jongerencommunicatie. De nadruk van deze publicatie ligt op de praktijk.

Specificaties
Vaak samen gekocht
Anderen die dit kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan