Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
e.a.

Content Management

Paperback Nederlands 2021 9782509039378
Verkooppositie 5897
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen

Samenvatting

Deze publicatie bundelt alle noodzakelijke informatie over content management en contentmanagementsystemen. Een contentmanagementsysteem (CMS) is een softwaretoepassing, meestal een webapplicatie, waarmee je eenvoudig en zonder al te veel technische kennis documenten en informatie op het internet kunt publiceren.

Welke soorten CMS-pakketten zijn er? Hoe kies je het juiste CMS-systeem en welke stappen onderneem je om het te implementeren? Wat zijn de meest gebruikte CMS’en? We gaan dieper in op o.m. Joomla!, Drupal en Wordpress. We bespreken ook uitgebreid de rollen en rechten en hoe je je CMS beveiligt. Tot slot: schrijven voor het web vraagt de nodige expertise en tips and tricks, ook die geven we je graag mee.

Met bijdragen van:
- Jan Van Hee (ed.) coördinator opleiding informatiebeheer aan de Arteveldehogeschool in Gent, docent en onderzoeker
- Jurgen Gaeremyn webdesigner en open-source aficionado
- Kristof Raes ICT/AVM-coördinator en docent computer science and software engineering aan de Arteveldehogeschool in Gent en topsolver voor MUQID Company
- Denis De Bruyne taal- en informatieprofessional en docent grafische media en projectmanagement aan de Arteveldehogeschool - Arnoud J Spaaij zaakvoerder APC Contentstudio

Specificaties

ISBN13:9782509039378
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:176
Uitgever:Politeia
Druk:1
Verschijningsdatum:15-6-2021
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Jan Van Hee

Jan Van Hee is sinds 2013 diensthoofd mediatheken van de Arteveldehogeschool. Hij is gepassioneerd door informatie en kennis en richtte daarom in 2007 Maarifa op, een bedrijf dat globale ondersteuning biedt in informatiemanagement. In Gent en Antwerpen studeerde hij politieke wetenschappen, bibliotheek- en informatiekunde en bedrijfseconomie. In de loop van de jaren ontwikkelde hij heel wat expertise over strategisch informatiemanagement, bibliotheekbeheer, content management en sociale media.

Andere boeken door Jan Van Hee

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Content Management