Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Het merk IK®

Talentbranding voor een succesvolle carrière

Paperback Nederlands 2013 9789000325900
EvergreenMeer dan 1000x verkocht
Verkooppositie 490247 dagen in de top 10
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Op zoek naar een nieuwe baan of een nieuwe uitdaging binnen uw huidige werkkring? In onze moderne, dynamische samenleving is het cruciaal uzelf zowel professioneel als persoonlijk te onderscheiden. 'Het merk IK®' helpt u om uzelf als merk te zien en krachtig en onderscheidend neer te zetten.

Sinds 2005 werden er al meer dan 12.000 exemplaren van 'Het merk IK®' verkocht! De invloed die 'Het merk IK® had op mensen die ermee aan de slag gingen is terug te lezen in het nieuwe hoofdstuk 'Het Merk IK in de praktijk'.

Specificaties

ISBN13:9789000325900
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:216
Druk:14
Verschijningsdatum:11-2-2015

Expertrecensies (2)

Remy van Gelder | 2 december 2014
Onlangs gaf ik een training bij een gemeente. De deelnemers die mijn training volgden waren daarvoor aan de slag geweest met het boek ‘Het Merk ik’. In de trainingsruimte hingen nog flappen met daarop de beschrijvingen van de ‘merken’ van de deelnemers.Lees verder
Bert Peene | 3 oktober 2006
'Manager verkiest cv boven brief', kopt een nummer van Management Team dat ik onder ogen kreeg. Onderzoek heeft uitgewezen dat in meer dan tachtig procent van selectieprocedures het cv van de sollicitant 'in belangrijke mate' meetelt. Dat betekent niet dat selecteren steeds meer op 'speed dating' gaat lijken; werkervaring en motivatie blijken namelijk de belangrijkste criteria op grond waarvan iemand al dan niet wordt uitgenodigd voor een vervolggesprek (en uiteindelijk het ondertekenen van een contract).Lees verder

Lezersrecensies

4.1 van de 5
10 stemmen
3
5
2
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Huub van Zwieten

Huub van Zwieten is directeur van Talentenbureau TalentFirst. Hij verspreidt 'de Kunst van het Werken', met zijn bedrijf TalentFirst, seminars, mediaoptredens en zijn boeken. Sinds 2000 biedt TalentFirst talentenprogramma's voor particulieren en bedrijven. Na zes theoretische managementboeken over diverse loopbaanthema's, komt binnenkort zijn inspiratieroman 'Marijn is klaar met werken' uit.

Andere boeken door Huub van Zwieten

Over Mark van de Grift

Mark van de Grift is merk- en marketingspecialist en eigenaar van Drbrand.nl. Hij werkte onder andere voor en met Red Bull, Deloitte, Philips, Samsung, ING en Triodos bank en diverse reclamebureaus. Mark is Master of Marketing Strategy en auteur van het boek ´Het merk ik´, waarvan er meer dan 25.000 exemplaren zijn verkocht.

Andere boeken door Mark van de Grift

Inhoudsopgave

Voorwoord

Live your talents

1. Je bent meer dan je cv
2. Branding.
3. Waar merken en werk samenkomen
4. Het merk IK
5. Communicatie
6. Het Merk IK® in de praktijk
7. Persoonlijk communicatieplan

Over de auteurs en TalentBranding

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het merk IK®