Gratis boekenweekgeschenk bij een bestelling boven de €15,- (geldt alleen voor Nederlandstalige boeken)
,

Het merk IK®

Talentbranding voor een succesvolle carrière

Paperback Nederlands 2013 14e druk 9789000325900
10
Voormalig top 10Totaal 47 dagen
Voormalig top 100Totaal 281 dagen
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Op zoek naar een nieuwe baan of een nieuwe uitdaging binnen uw huidige werkkring? In onze moderne, dynamische samenleving is het cruciaal uzelf zowel professioneel als persoonlijk te onderscheiden. 'Het merk IK®' helpt u om uzelf als merk te zien en krachtig en onderscheidend neer te zetten.

Sinds 2005 werden er al meer dan 12.000 exemplaren van 'Het merk IK®' verkocht! De invloed die 'Het merk IK® had op mensen die ermee aan de slag gingen is terug te lezen in het nieuwe hoofdstuk 'Het Merk IK in de praktijk'.

Specificaties

ISBN13:9789000325900
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:216
Druk:14
Verschijningsdatum:11-2-2015
Hoofdrubriek:Werk en loopbaan
ISSN:

Expertrecensies (3)

recensie
Het merk IK®
Remy van Gelder | 2 december 2014
Onlangs gaf ik een training bij een gemeente. De deelnemers die mijn training volgden waren daarvoor aan de slag geweest met het boek ‘Het Merk ik’. In de trainingsruimte hingen nog flappen met daarop de beschrijvingen van de ‘merken’ van de deelnemers.
Lees verder
recensie
Het merk IK®
Bert Peene | 3 oktober 2006
'Manager verkiest cv boven brief', kopt een nummer van Management Team dat ik onder ogen kreeg. Onderzoek heeft uitgewezen dat in meer dan tachtig procent van selectieprocedures het cv van de sollicitant 'in belangrijke mate' meetelt. 
Lees verder
recensie
Het merk IK
Bert Peene | 3 oktober 2006
'Manager verkiest cv boven brief', kopt een nummer van Management Team dat ik onder ogen kreeg. Onderzoek heeft uitgewezen dat in meer dan tachtig procent van selectieprocedures het cv van de sollicitant 'in belangrijke mate' meetelt. Dat betekent niet dat selecteren steeds meer op 'speed dating' gaat lijken; werkervaring en motivatie blijken namelijk de belangrijkste criteria op grond waarvan iemand al dan niet wordt uitgenodigd voor een vervolggesprek (en uiteindelijk het ondertekenen van een contract). 
Lees verder

Lezersrecensies

4.1 van de 5
10 stemmen
3
5
2
0
0

Over Huub van Zwieten

Huub van Zwieten is directeur van Talentenbureau TalentFirst. Hij verspreidt 'de Kunst van het Werken', met zijn bedrijf TalentFirst, seminars, mediaoptredens en zijn boeken. Sinds 2000 biedt TalentFirst talentenprogramma's voor particulieren en bedrijven. Na zes theoretische managementboeken over diverse loopbaanthema's, komt binnenkort zijn inspiratieroman 'Marijn is klaar met werken' uit.

Andere boeken door Huub van Zwieten

Over Mark van de Grift

Mark van de Grift is auteur en schreef eerder de bestseller 'Het merk ik' (waarvan meer dan 30.000 exemplaren werden verkocht) en 'True Brands, branding in een nieuwe wereld'. Daarnaast ontwikkelt, coacht en adviseert hij merken en hun leiders om in hun authentieke kracht te staan. Momenteel schrijft hij aan een internationale dramaserie.

Andere boeken door Mark van de Grift

Inhoudsopgave

Voorwoord

Live your talents

1. Je bent meer dan je cv
2. Branding.
3. Waar merken en werk samenkomen
4. Het merk IK
5. Communicatie
6. Het Merk IK® in de praktijk
7. Persoonlijk communicatieplan

Over de auteurs en TalentBranding

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het merk IK®