Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Sales Management

Gebonden Engels 2013 9789001807986
Verwachte levertijd ongeveer 10 werkdagen

Samenvatting

Gebleken is dat er grote behoefte bestaat aan een afgerond oorspronkelijk werk, dat afgestemd is op de Nederlands-Belgische verkooppraktijk.

Het doel van dit boek is het stapsgewijs leren schrijven van een integraal verkoopplan. Daarin wordt de gehele saleshorizon beschreven: de binnen- en buitendienst, kwalitatieve en kwantitatieve aspecten, people management, targetting en forecasting, verkoopinformatiesystemen en vooral ook de strategische invalshoek van verkopen.

Met een economie die enorm in beweging is, is het vak salesmanagement zeer dynamisch en vraagt het om intelligentie, nieuwe en adequate vaardigheden van de salesmanagers van vandaag en morgen. Juist daarom is de besteller 'Sales management' grondig herzien om het weer beter af te stemmen op de actuele ontwikkelingen en voorbereid te zijn op de toekomst.

'Sales management' wordt gekenmerkt door een aanpak die de belangrijkste onderwerpen uit het salesmanagement van deze tijd bundelt en aan elkaar koppelt vanuit de optiek van de salesmanager. In de vierde druk hebben aspecten van internationalisering en veranderingen in de bedrijfskolom, waardoor salesfuncties in ondernemingen ook aan wijzigingen onderhevig zijn, nadrukkelijker aandacht gekregen.

Dit geldt ook voor onderwerpen zoals de balanced scorecard. Omdat het verkoopvak dynamisch is en gelijke tred houdt met de dynamische omgeving waarin organisaties zich bevinden, hebben internet, e-commerce en CRM in deze derde druk een belangrijkere plek gekregen.

Specificaties

ISBN13:9789001807986
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:494
Uitgever:Noordhoff
Druk:1
Verschijningsdatum:31-8-2013
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

1. The sales manager in a changing environment
2. Strategic sales planning
3. Sales prognosis
4. Customer relationship
5. Sales team organisation and planning
6. Account management
7. Trade fair management
8. Commercial aspect of sales management
9. Sales leadership
10. Sales coaching and training
11. Sales skills
12. Aspect of internatio0nalisation: China as example

Annexe: Extensive guidelines for creating a sales plan
Literature overview
Index
About the authors

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Sales Management