Onderneming en omgeving - Handboek
Basiskennis economie voor het hoger onderwijs
Paperback Nederlands 2011 7e druk 9789006951134Samenvatting
'Onderneming en omgeving' is een compacte kennismaking met de algemene economie op startersniveau. Economische verschijnselen worden in dit boek gepresenteerd als omgevingsfactoren van de onderneming.
- Geen voorkennis nodig
- Komt snel ter zake
- Stimuleert de zelfwerkzaamheid van de student
Het handboek is opgebouwd uit vijf delen met in totaal vijfentwintig hoofdstukken. In elk hoofdstuk is in een kader een gesprek opgenomen met leidinggevenden in de praktijk. De geïnterviewde geeft aan welke betekenis het in het hoofdstuk behandelde onderwerp heeft voor de onderneming waar hij of zij werkt. Ieder hoofdstuk wordt afgesloten met een begrippenlijst.
Specificaties
Lezersrecensies
Over Flip de Kam
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan