Atie de Heer het Data Direction bv opgericht in 1995 dat zich richt op content binnen alle dienstverleningskanalen.
Meer over Atie de HeerContent organizing in de praktijk
Alles over het strategisch inzetten van content
Paperback Nederlands 2011 1e druk 9789012582315Samenvatting
Content is de sleutel voor betere interactie met uw klanten. Door uw content strategisch in te zetten, wordt elke stap in het klantproces zorgvuldig ondersteund, zijn uw klanten meer tevreden en voegt u waarde toe aan uw organisatie. Met content waarde maken, kan alleen met een goede contentstrategie, contentmanagementorganisatie en met de juiste contentinstrumenten.
Het boek 'Content organizing in de praktijk' van Atie de Heer biedt de lezer de meest doordachte methodieken, modellen en de laatste ontwikkelingen op het vakgebied van content organizing.
Behandeld worden onder andere de klantcontactstrategie, de content- en kanaalstrategie en de betekenis van content. Ook aan het klantcommunicatieproces wordt aandacht geschonken. Het boek bevat daarnaast een groeimodel met vier fasen, waarmee de volwassenheid van content organizing bepaald kan worden (het Content Organizing Model©). Een must voor iedereen die succesvol met content wil werken en de kosten rond ontwikkeling en beheer in de hand wil houden.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
2. Content
3. Klantcontactstrategie
4. Contentstrategie
5. Kanaalstrategie
6. Klant- en kenniscommunicatieprocessen
7. Contentmanagement
8. Kanaalmanagement
9. Contentarchitectuur
10. Wat is metadata?
11. Contentinstrumenten
-Klantvraag analyse
-Online marketing
-Redactieformule
-Integrale contentdatabase
-Workflow
-Content-dienstverleningsovereenkomst
12. Content Organizing Model
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan