Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Content organizing in de praktijk

Alles over het strategisch inzetten van content - Tweede herziene editie

Paperback Nederlands 2013 9789012584869
Dit artikel is niet leverbaar.

Samenvatting

Content is de sleutel voor een effectieve interactie met uw klanten. Door content strategisch in te zetten, wordt elke klantcontact zorgvuldig ondersteund, zijn klanten meer tevreden en wordt waarde aan uw organisatie toegevoegd. Waarde maken met content kan alleen met een goede contentstrategie en met de juiste contentinstrumenten.

Het boek 'Content organizing in de praktijk' biedt de lezer de meest doordachte methodieken, modellen en de laatste ontwikkelingen op het vakgebied van content organizing.

Behandeld worden onder andere de klantcontactstrategie, de content- waarin verschillende niveaus - van basis tot thought leader - naast elkaar worden gezet. De contentstrategie wordt vertaald naar de kanaalstrategie. Ook wordt beschreven hoe het klantcommunicatieproces (customer journeys) contentmatig kan worden ondersteund.

In deze nieuwe editie ligt een zwaarder accent op de contentstrategie, contentmanagement en de integratie van social media binnen alle bestaande kanalen. Ook zijn er praktijkcases opgenomen waarin geschetst is waar sectoren staan binnen het vakgebied Content Organizing.

Specificaties

ISBN13:9789012584869
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:176
Druk:2
Verschijningsdatum:13-5-2014
Hoofdrubriek:IT-management / ICT

Expertrecensies (1)

Rick van Midde | 9 april 2013
Content organizing gaat volgens Atie de Heer verder dan het managen van content alleen. Het begint met het uitdenken van een strategie. De focus ligt in dit boek op de klant, en content organizing moet vanuit die klant worden benaderd. Na een beschrijving van de term 'content' worden op strategisch niveau de klantcontactstrategie, de contentstrategie en de kanaalstrategie toegelicht en wordt het belang van deze strategieën benoemd.Lees verder

Lezersrecensies

3.0 van de 5
2 stemmen
1
0
0
0
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Atie de Heer

Atie de Heer het Data Direction bv opgericht in 1995 dat zich richt op content binnen alle dienstverleningskanalen. Atie de Heer is een autoriteit op het terrein van contentstrategie, contentmanagement en contentarchitectuur.

Andere boeken door Atie de Heer

Inhoudsopgave

1. Het organiseren van content
2. Content
3. Klantcontactstrategie
4. Contentstrategie
5. Kanaalstrategie
6. Klant- en kenniscommunicatieprocessen
7. Contentmanagement
8. Kanaalmanagement
9. Contentarchitectuur
10. Wat is metadata?
11. Contentinstrumenten
12. Content organizing

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Content organizing in de praktijk