CRM voor het MKB
De weg naar maximaal rendement
Ingenaaid Nederlands 2003 9789013000177Samenvatting
Customer Relationship Management is eigenlijk niets anders dan de klant en zijn behoeften centraal stellen. In de woorden van Peter Drucker: 'Make customers, keep customers en maximize customer profitability'. Daarvoor zult u veel van uw klanten te weten moeten komen en zult u ze perfect moeten bedienen (anders doet uw concurrent het wel). Automatisering kan hierbij helpen. Maar automatiseringsprojecten kosten soms meer dan ze opbrengen. Dit boek maakt duidelijk welke commerciële processen geautomatiseerd kunnen worden. Het stappenplan geeft aan hoe u zoiets het beste kunt realiseren. Hoe een en ander in de praktijk kan uitpakken, wordt nog eens duidelijk gemaakt in de praktijkcase.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
2. Het toepassen van de CRM-visie met behulp van automatisering
3. De quick scan
4. Het stappenplan: de weg naar maximaal rendement
5. Samenvattend
6. De praktijkcase
7. Bijlagen
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan