Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

CRM voor het MKB

De weg naar maximaal rendement

Ingenaaid Nederlands 2003 9789013000177
Niet leverbaar.

Samenvatting

Customer Relationship Management is eigenlijk niets anders dan de klant en zijn behoeften centraal stellen. In de woorden van Peter Drucker: 'Make customers, keep customers en maximize customer profitability'. Daarvoor zult u veel van uw klanten te weten moeten komen en zult u ze perfect moeten bedienen (anders doet uw concurrent het wel). Automatisering kan hierbij helpen. Maar automatiseringsprojecten kosten soms meer dan ze opbrengen. Dit boek maakt duidelijk welke commerciële processen geautomatiseerd kunnen worden. Het stappenplan geeft aan hoe u zoiets het beste kunt realiseren. Hoe een en ander in de praktijk kan uitpakken, wordt nog eens duidelijk gemaakt in de praktijkcase.

Specificaties

ISBN13:9789013000177
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:62
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

3.0 van de 5
1 stem
0
0
1
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

1. Inleiding
2. Het toepassen van de CRM-visie met behulp van automatisering
3. De quick scan
4. Het stappenplan: de weg naar maximaal rendement
5. Samenvattend
6. De praktijkcase
7. Bijlagen

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        CRM voor het MKB