
Lees verder
Egbert Jan van Bel is een expert in change, marketing en ondernemerschap. Hij combineert innovatie met educatie en heeft als adviseur en auteur met zijn boeken en velen geholpen met groeien en verbeteren. Hij is een inspirerende denker en doener, die levenslang leren en waardecreatie centraal stelt in zijn werk.
Meer over de auteursVoor organisaties wordt het steeds belangrijker om klanten te volgen om op het juiste moment te kunnen inspelen op een actuele gebeurtenis. Daarover gaat 'Event Driven Marketing'. Dit boek schetst zowel de theoretische als praktische kaders van EDM. Bovendien bevat het boek een aantal interessante en praktische cases. Wat het boek innovatief maakt, is dat het u houvast biedt bij de organisatie van strategie en uitvoering van marketing- en communicatiecampagnes.
Dit boek schetst een nuchter en pakkend beeld van de klant en hoe u deze met innovatieve marketingconcepten en nieuwe technologieën kunt binden aan een onderneming. Niet door trucjes uit te halen, maar gebaseerd op concrete (retentionele) argumenten. Daarmee schetsen de auteurs ook een oprecht beeld van het vak. Pleidooi is: blijf bij de kern van de marketing, maak dat het resultaat telt en zorg dat de klant happy blijft. Dit boek zal voor u vele bekende en onbekende marketingelementen op een logische manier ordenen.