Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Starbucks

De 5 principes van het succesverhaal

Gebonden Nederlands 2012 9789027457639
Dit artikel is niet leverbaar.

Samenvatting

Met meer dan 3000 koffiezaken in 37 landen is Starbucks wereldwijd een begrip. Maar hoe maakte Starbucks van koffie een succesverhaal?

De kracht ligt in vijf principes waardoor een gewoon idee kon uitgroeien tot een buitengewoon fenomeen. Het belangrijkste hierbij zijn de mensen op de werkvloer: zij dragen de filosofie van het bedrijf uit. Zo komt elke Starbucks-vestiging tot de juiste melange voor een sterk bedrijf: persoonlijke aandacht voor elke klant, zakelijke groei, winst, gemotiveerde medewerkers en daardoor loyale klanten.

Specificaties

ISBN13:9789027457639
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:226
Druk:8
Hoofdrubriek:Organisatiekunde

Expertrecensies (1)

Peter Vermeulen | 14 oktober 2010
Starbucks is een internationaal concern in coffeeshops uit de Verenigde Staten. Niet te verwarren met die waar ook cannabis verkocht wordt, maar coffeeshops waar ze alleen zuivere koffie verkopen. Het bedrijf is in 1971 opgericht in Seattle, waar het hoofdkantoor zich nog steeds bevindt.Lees verder

Lezersrecensies

3.8 van de 5
4 stemmen
1
1
2
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Joseph Michelli

Joseph A. Michelli, Ph.D. is organisatieadviseur, psycholoog en schrijver. Hij geeft wereldwijd lezingen en trainingen.

Andere boeken door Joseph Michelli

Inhoudsopgave

Voorwoord door Jim Alling, president Starbucks U.S. Business

Inleiding

Principe 1 Maak het je eigen
Principe 2 Alles is belangrijk
Principe 3 Verras en verheug
Principe 4 Verwelkom verzet
Principe 5 Laat je sporen na

Tot slot
Dankwoord
Bronvermelding
Gids voor de lezer

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Starbucks